Alfa Romeo 156 2.0-16V T.Spark Selespeed opknapper rijd wel gewoon geen apk
€ 595,-

Bouwjaar | 19-10-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 222.799 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 70-GG-BH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.970 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 222.799 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 70-GG-BH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.970 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Keulen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eindhovenseweg 67 |
Postcode | 5524 AP |
Plaats | Steensel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54614671 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansvankeulen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 142 - 160 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bel 06-54614671 voor een afspraak!
ook s'avonds bezoek adres Eindhovenseweg 67 , 5524AP steensel
Div. auto,s v.a.500,- met nieuwe apk niet mailen maar gewoon bellen !!!
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo 156 | Fris gezicht
Al kort na introductie eind 1997 bleek de Alfa Romeo 156 een schot in de roos. De auto onderscheidde zich door een originele vormgeving en sportieve rijeigenschappen in vergelijking met andere zakenauto's. Daarbij rekende de 156 af met de problemen in de productiekwaliteit die het merk in het verleden nog wel eens kende. Gevolg is dat lease-rijdend Nederland de auto in de armen sloot en de 156 tot een regelrecht verkoopsucces maakte. Precies een leaseperiode later heeft de 156 een kleine facelift ondergaan. Is de 156 klaar voor een tweede periode?

De Alfa Romeo 156 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2002. Exemplaren van na 2002 profiteren daarom van een hoger veiligheidsniveau en een rijkere uitrusting.
Plus
- originele vormgeving
- dynamisch rijgedrag
- nette prijs
Min
- geen kilometervreter
- geen bekerhouders
- derde remlicht nadrukkelijk in zicht
Conclusie
Alfa Romeo is zich er van bewust een succesnummer in huis te hebben en besloot de facelift van de 156 daarom te beperken tot details. De 156 was altijd de meest originele en meest sportieve van de middelgrote zakensedans. In vergelijking met soortgelijke auto's staan bij Alfa Romeo vormgeving, dynamiek en imago op de eerste plaats, waarbij echter weinig concessies zijn gedaan aan de praktische mogelijkheden. Vooral de uitrusting en het veiligheidsniveau zijn belangrijk toegenomen. Daarom is de Alfa Romeo 156 na een lichte verjongingskuur weer helemaal klaar voor de volgende leaseperiode.
Deel deze advertentie