Alfa Romeo 156 2.0i 16v TS Cup ex-24h Spa 1998
€ 16.500,-
Bouwjaar | 15-02-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 523 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.970 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 523 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.970 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gta automobili |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpstraat 43A |
Postcode | 3381 |
Plaats | Kapellen |
Land | België |
GSM | +32 (0)495 - 507458 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gta-italiancars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Voor de Nederlandse koper betreft het een prijs exclusief (rest) BPM.
Endurance auto gebouwd door Paduwa Racing voor 24h Francorchamps 1998 met als rijders Alfons Taels/Cédric Lorent/Derek Bell.
Motec programmeerbare ECU- Carbon Airbox- Airjacks AP + koppelstuk- Dash Stack 8100- 150 liter FT3 tank met snelvul systeem en 25 liter Rapid tankfles- Bilstein cupdempers met Eibach veren- Brembo 305mm voor, AP Racing achter- Stabi's regelbaar V+A- Afneembaar stuur- Plycarbonaat zijramen- Polyester dak.
Voor info: 0473 991358 Ron
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo 156 | Fris gezicht
Al kort na introductie eind 1997 bleek de Alfa Romeo 156 een schot in de roos. De auto onderscheidde zich door een originele vormgeving en sportieve rijeigenschappen in vergelijking met andere zakenauto's. Daarbij rekende de 156 af met de problemen in de productiekwaliteit die het merk in het verleden nog wel eens kende. Gevolg is dat lease-rijdend Nederland de auto in de armen sloot en de 156 tot een regelrecht verkoopsucces maakte. Precies een leaseperiode later heeft de 156 een kleine facelift ondergaan. Is de 156 klaar voor een tweede periode?
De Alfa Romeo 156 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2002. Exemplaren van na 2002 profiteren daarom van een hoger veiligheidsniveau en een rijkere uitrusting.
Plus
- originele vormgeving
- dynamisch rijgedrag
- nette prijs
Min
- geen kilometervreter
- geen bekerhouders
- derde remlicht nadrukkelijk in zicht
Conclusie
Alfa Romeo is zich er van bewust een succesnummer in huis te hebben en besloot de facelift van de 156 daarom te beperken tot details. De 156 was altijd de meest originele en meest sportieve van de middelgrote zakensedans. In vergelijking met soortgelijke auto's staan bij Alfa Romeo vormgeving, dynamiek en imago op de eerste plaats, waarbij echter weinig concessies zijn gedaan aan de praktische mogelijkheden. Vooral de uitrusting en het veiligheidsniveau zijn belangrijk toegenomen. Daarom is de Alfa Romeo 156 na een lichte verjongingskuur weer helemaal klaar voor de volgende leaseperiode.