Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir ECO Super 105PK, LEER | CLIMATE CONTROLE | NAVIGATIE | PARKEERSENSOREN

€ 11.990,-

Bouwjaar 28-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.930 km
Deuren 3
Kenteken ZN-724-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir ECO Super 105PK, LEER | CLIMATE CONTROLE | NAVIGATIE | PARKEERSENSOREN


€ 11.990,-

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.930 km
Deuren 3
Kenteken ZN-724-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Rooy Auto's
Contactpersoon P. de Rooy
Adres Pleunesteeg 3a
Postcode 4271 BG
Plaats Dussen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 391117 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.derooyauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2016 - dec. 2019

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket (€ 695):

Deze goed onderhouden Alfa Romeo MiTo heeft nog maar weinig op de teller staan. Een jonkie voor een oude prijs! Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De leren bekleding is niet alleen mooi om te zien, maar zorgt ook voor comfort en een rijke uitstraling. Ook is de auto voorzien van: dakspoiler, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Gemakkelijk en veilig is de bediening het audiosysteem en het full map navigatiesysteem met knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Alfa Romeo MiTo prima parkeersensoren die u een handje helpen. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. En deze auto heeft ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

Bij binnenkomst hebben wij deze auto netjes rijklaar gemaakt waardoor wij geen afleverkosten hoeven te rekenen.
Wij kunnen u deze auto dan ook zeer snel leveren.

Uiteraard kunt u kiezen voor een Onderhoudspakket.
Deze bestaat

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie