Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Distinctive
€ 3.245,-

Bouwjaar | 09-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.867 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 18-TJG-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.867 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 18-TJG-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autovakmeester Wagemans |
Contactpersoon | Wim Wagemans |
Adres | Bathmenseweg 21 |
Postcode | 7434 PW |
Plaats | Lettele |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 551603 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | wimwagemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.630 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 321 - € 335 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket met 3 Maand garantie (inbegrepen à € 295): Drie maand of 10.000 km garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Afleverings beurt, minimaal 10 maand apk., Tank kwart gevuld, Tenaamstellen, Wasen en reinigen.
- Afleverpakket boven de €.4500 (€ 100 meerprijs): Zes maand of 15.000 km garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket met 3 Maand garantie"): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Afleverings beurt, Minimaal 10 maaand APK, Tank kwart gevuld, Tenaaamstellen., Wassen ,reingen en poetsen
Kom gerust langs om deze prachtige auto te bezichtigen of om een proefrit te maken.
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij u aan om eerst te bellen voordat u langskomt.
Al onze voertuigen onder €.4500.00 worden afgeleverd met 3 maanden AUTOVAKMEESTER Wagemans Garantie en afleverkosten van €.395,00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.