Alfa Romeo Mito 1.4 T QV APK/CLIMA/QV

€ 6.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.156 km
Deuren 2
Kenteken K-887-NJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 T QV APK/CLIMA/QV


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 29-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.156 km
Deuren 2
Kenteken K-887-NJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RJ Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoefslag 2
Postcode 3862 KB
Plaats Nijkerk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2022277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Max. aslast voor: 950 kg
Max. aslast achter: 850 kg

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Zeer goed rijdende en nette Alfa Romeo Mito 1.4 Quadrifoglio Verde. Bouwjaar 2010. 143000KM Gereden. Van binnen en van buiten in een zeer keurige staat. Distributie vervangen bij 123000KM. APK 1-2024. 2 sleutels aanwezig. Rijdt schakelt en remt perfect.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil en een proefrit altijd mogelijk, Graag tot ziens bij:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie