
Bouwjaar | 04-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.155 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | KP-206-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 274 kW (373 pk) |
€ 32.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.155 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | KP-206-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 274 kW (373 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oosterhoff Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Felland Noord 9 |
Postcode | 9753 TB |
Plaats | Haren |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25330321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Audi Q7 e-tron met 373 pk, luchtvering, panorama dak en in stijlvol Orcazwart metallic - krachtig en stil in één.
Audi Q7 3.0 TDI e-tron Quattro Sport PANO | LUCHT | TREK |
- Kenteken: KP-206-N
- Merk: Audi
- Model: Q7
- Tellerstand: 176155 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Diesel)
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: Orkazwart
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Leder Valcona
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: CVZ
- Vermogen: 274 kW / 373pk
- Vermogen verbrandingsmotor: 189 kW
- Vermogen elektromotor: 94 kW
- Ledig gewicht: 2420 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 214 - 226 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Pakket: Assistance pakket
- Achteruitrij assistent
- Achteruitrijcamera
- Dodehoek detectie
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor
Pakket: Optie pakket
- Aanhanger assistent
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
Pakket: Assistentie Pakket
- Bots waarschuwing systeem
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Rijstrooksensor
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie
Pakket: Navigatie pakket
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Adaptieve luchtvering
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch dak
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Led achterlichten
- Led mistlampen met bochten verlichting
- Lichtmetalen velgen 20"
- Luchtvering
- Panoramadak
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sport onderstel
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Trekhaak uitklapbaar
- Warmte werende voorruit
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie
- Audio installatie high end
- Audio installatie premium
- DAB
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
- Stuur multifunctioneel
- WiFi
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.