Bouwjaar | 01-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.112 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KX-261-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.112 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KX-261-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2015 - jan. 2018
Modelcode: 4M
Referentienummer: 12280932113211
Productienummer: 12280932113211
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.765 kg
Max. trekgewicht: 2.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 595 - € 638 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Uitmuntende prestaties, dynamische rijeigenschappen en bakken vol met rijplezier, deze Audi Q7 levert het allemaal. Hij is van het bouwjaar 2015 en heeft 173112 kilometer gelopen. In deze auto vindt u een dieselmotor en een automatische transmissie. Wat valt er verder op aan dit model? Dat is toch zeker het lederen interieur. En niet te vergeten de elektrisch bedienbare achterklep. Het comfort van de stoelverwarming geeft in koude dagen nét dat beetje extra. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Verder is de Audi uitgerust met: dakspoiler, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, pearl metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem met harde schijf kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Achter het stuur van deze Audi bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Eén druk op de knop en de elektrisch inklapbare trekhaak verdwijnt uit het zicht. Deze auto is voorzien van lederen versnellingspook, 3-spaaks multifunctioneel lederen stuur met schakelpeddels, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.