Bouwjaar | 04-04-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.086 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JN-511-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 19.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.086 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JN-511-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Centrale |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Moleneind ZZ 197 |
Postcode | 9203 ZZ |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 512089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentraledrachten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line S | MOTORSCHADE !!!!! PRIJS EX BPM !!!!
- Kenteken: JN-511-N
- Merk: Audi
- Model: Q7
- Tellerstand: 205086 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Automaat 8
- Kleur: zwart
- Kleur interieur: Zwart
- Interieurnaam: Half leder / alcantara
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: CRT
- Vermogen: 200 kW / 272pk
- Ledig gewicht: 1970 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 691 - 726 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 20"
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers verwarmbaar
- Warmtewerend glas
- Zwarte hemelbekleding
Infotainment
- Audio installatie
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Voorstoelen verwarmd
- Zonnedak
Milieu
- Start/stop systeem
Veiligheid
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
Overige
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Luchtvering en automatische niveauregeling
- S Line exterieur
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
MOTOR DEFECT !!!! PRIJS EX BPM !!!!!
Geadverteerde prijs is op basis van zo mee.
Afleverpakketten
Voor direct contact met verkoop: Dhr. B. Steenstra 06-10569499
Als u langs wilt komen is het wel raadzaam dat u dit van tevoren even aan ons kenbaar maakt.
Woensdagmiddag is de verkoop gesloten!
Auto-Centrale
Moleneind ZZ 197
9203ZZ Drachten
0512-512089
[email protected]
www.autocentraledrachten.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen be&iu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.