Bouwjaar | 19-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.489 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZP-460-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 39.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.489 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZP-460-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Somers Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bosschendijk 195 |
Postcode | 4731 DD |
Plaats | Oudenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 326167 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.somersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2015 - jan. 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 625 - € 670 per kwartaal
Keurig nette Audi Q7 met S Line interieur + exterieur. 7-persoons, standkachel, elektrisch wegklapbare trekhaak en nog veel meer!
= Bedrijfsinformatie =
Genoemde prijs is een scherpe internetprijs. Inruil en financieren/leasen is mogelijk. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG, RDW erkend en lid van de Nationale Autopas. We berekenen geen afleverkosten, omdat een technisch en optisch goede auto bij Somers Automotive vanzelfsprekend is. Vrijwel al onze occasions kunnen tegen meerprijs worden verkocht met Autotrust garantie. Autotrust biedt verschillende dekkingsniveaus, van basis tot zeer uitgebreid. U kiest zelf of u 6, 12 of 24 maanden garantie wil. Voor het volledig aanbod occasions plus de aanvullende diensten kijk op onze internetsite www.somersautomotive.nl. Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekstfouten voorbehouden.
WIJ ZIJN 'S AVONDS EN OP ZONDAG TELEFONISCH BEREIKBAAR TOT 21 UUR. Omdat wij vaak onderweg zijn voor de inkoop van dealeroocasions GRAAG BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK OP 0165-326167.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.