Bouwjaar | 09-11-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.318 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-XZ-GJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.597 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-11-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.318 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-XZ-GJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.597 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Centrum Ede |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vening Meineszstraat 1-A |
Postcode | 6717 AJ |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23330206 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasioncentrumede.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.210 kg
Laadvermogen: 820 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 304 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik in de stad: 17,8 l/100km (1 op 5,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK ! !
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's en informatie over uw auto sturen via :
- WhatsApp op 06-23 33 02 06
- E-mail naar [email protected]
- De Marktplaats App
Geopend van maandag t/m zaterdag van 10:00 - 17:00.
Afspraak mogelijk buiten openingstijden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten in de tekst! Neem contact op voor de exacte uitvoering!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.