Bouwjaar | 02-10-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-10-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oude B & Platinum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldzijde 5 |
Postcode | 7561 BT |
Plaats | Deurningen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12245016 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | alleenovermaken.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
AUDI Q7 4.2 FSI V8 QUATTRO VOLL S-LINE !! met een nieuwwaarde van 120.000,-
Aanschouw deze prachtige Q7 youngtimer dealer onderhouden! Rijdt als nieuw!!!
Schitterende unieke Audi Q7 4.2 Quattro uit laat 2007 met uniek lage Kilometerstand!.
Ideaal voor de youngtimerregeling, valt er deze maand in!
Zeer representatieve Audi Q7 met (volledige onderhoudshistorie) in het zwart uitgevoerd met VOL S-LINE pakket!
Met 20 inch originele Audi Velgen.
Volledig lederen origineel bekleding S-Line uitgevoerd, met rood stuurstiksel.
Deze prachtige Audi Q7 4.2 V8 Quattro 5-zitter is nog maar net ingereden met 156.x00km!
Deze Quattro Q7- S-line beschikt o.a. over:
-Start/Stop Systeem
-Keyless Entry
-Volledig open, panorama dak.
-Zwarte hemelbekleding (s-line pakket)
-S line stuur met (rood stiksel, s-line pakket)
-Bose Surround Soundsysteem
-Parkeersensoren voor en achter
-5 Zitplekken
-Elektrische laadklep
-Sportonderstel (s-line)
-Sportstoelen (s-line)
-Sierlijsten instap (s-line)
-Elektrische stoelen met memory
-Stoelverwarming
-Climatecontrol voor en achter
-AFNEEMBARE TREKHAAK! 3500KG!! Met Trekhaak ideaal voor de zware klus!
-En nog veel meer!!
Deze unieke auto komt met volledige kilometerhistorie / onderhoudshistorie en automatische sleutel.
Heerlijk grote laadruimte en een TREKHAAK voor de zware klus, tot 3500KG
Ideaal voor ondernemers die een trekhaak youngtimer benodigd zijn! Ideaal voor - Paarden trailer - Auto trailer - Aanhanger - Verhuistrailer etc etc.
Let op ;
- de prijs is Exlusief BTW. De BTW kunt u terugvorderen! (geld alleen voor zakelijk rijder)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.