Audi Q7 60 TFSi e Quattro PHEV S line Tip./NP 119000 Euro

€ 79.990,- incl. BTW

Bouwjaar 21-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.812 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Audi Q7 60 TFSi e Quattro PHEV S line Tip./NP 119000 Euro


€ 79.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.812 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autos Tom Mertens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Liersebaan 255
Postcode 2240
Plaats Massenhoven
Land België
GSM +32 (0)475 - 758902 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autostommertens.be/wagenpark/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Voor de Nederlandse koper betreft het een prijs exclusief (rest) BPM.

Zeer mooie en goed onderhouden Audi Q7 6.0 tfsi e S-line, 1 st eigenaar, niet rokers auto, volledige onderhoudshistoriek van Audi, ongeval vrij, carpass aanwezig.

opties:

Metaalkleur Daytona grijsnavigatie plusPanoramische 2 deelig open dakalcantara zetels S-line sportzetelverwarmingS-lineS-line sportpakket plusBlackline pakket360 cameraHeadup displayluchtveringEl wegklapbare trekhaakPanoramische dakEl zetels met memory22 inch alu velgenfront assistlane assistside assistautomaatautomatische lichtenregensensormultifunctioneel stuurel inklapbare buitenspiegelsparkeersensoren achterparkeersensoren vooraanside view cameraafneembare trekhaakbluethouth hands free bellenblack raamomlijstigdakrailingshadowalu velgenel. inklapbare buitenspiegelsalu velgenel. ramenalarmcruise controleetc...

Is een exclusieve wagen met bomvol opties, een dromm om mee te rijden in combinatie benzine en electromotor 456 pk!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie