Bouwjaar | 29-01-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 188.962 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-826-Z |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 188.962 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-826-Z |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jos Priem BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uitweg 15a |
Postcode | 3645 TA |
Plaats | Vinkeveen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jospriem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 2.105 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.940 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
PRIJS IS EX. BTW !! Deze Audi Q7 maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! Een zescilinder 272 PK sterke dieselmotor en een automatische transmissie met 8 versnellingen zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Verwen uzelf met het lederen interieur in deze auto. De S-line comfortstoelen zorgen voor precies de juiste zit, hoe lang de rit ook is. Met het elektrisch bedienbare panoramadak geniet u in een oogwenk van de buitenlucht. Het glazendak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Natuurlijk behoren getint glas, LED-achterlichten en LED-dagrijverlichting en led matrix koplampen ook tot de uitrusting van deze complete uitgeruste Q7.
Telefoon onderweg aan de lader? Daar komt geen kabeltje aan te pas, want deze Audi Q7 is voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Bose soundsysteem, Head-up display en quattro 4 wielaandrijving maken het geheel compleet.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de electrisch wegklapbare trekhaak een praktische extra (trekgewicht 3500KG) In de Audi Q7 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeiteloos aan.
Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.
Twee sleutels aanwezig.
Ombouwset terug naar 7 zitplaatsen is aanwezig.
Wegenbelasting slechts 168 euro per 3 maanden / kwartaal
BEZICHTIGING OP AFSPRAAK:
* Zaterdagen zonder afspraak geopend van 0930-1500uur (Van Yperen en Jos Priem occasions zijn samengevoegd, controleer voor uw bezoek op welke locatie de auto staat)
ADRES:
Autobedrijf van Yperen
Constructieweg 2
3641SB Mijdrecht.
0297-254500 of [email protected]
Van Yperen en Jos Priem occasions zijn samengevoegd, controleer voor uw bezoek op welke locatie de auto staat.
ONZE EXTRA GARANTIE mogelijkheden vindt u op: zie link
PRIJS is op basis van zo meenemen: Liever kopen met een AFLEVERPAK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.