
Bouwjaar | 08-09-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.728 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-257-BJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 407 kW (554 pk) |
€ 44.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-09-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.728 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-257-BJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 407 kW (554 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M Classics |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkeplaat 2F |
Postcode | 3313 LC |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24183948 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mclassics.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
?? Informatie in het Nederlands:
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2010 - 2013
Modelcode: E70
Technische informatie
Koppel: 680 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 275 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 485 x 199 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.280 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.905 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 325 kg
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik in de stad: 19,3 l/100km (1 op 5,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Nu in onze collectie, deze prachtige en razendsnelle BMW E70 X5 M uit 2011 die geschiedenis schreef! De BMW E70 X5 M was de eerste M-versie van de X5, maar het was ook de eerste xDrive vierwielaangedreven BMW M ooit gemaakt.
Achtergrond
De BMW E70 X5 is de tweede generatie X5, een middelgrote luxe cross-over SUV. Hij verving de BMW E53 X5 in juli 2006. De BMW X5 M is een krachtige afgeleide van de X5. Hij werd aan de pers voorgesteld op de New York Auto Show in april 2009 en verscheen in september 2009 bij de BMW-dealers. De motorkap verborg de eerste versie van de S63-motor. De 4,4-liter twin-turbo intercooler V8 die 555 pk leverde in de eerste versie, samen met 680 Nm aan koppel. De X5 M werd gekoppeld aan een speciaal voor M geoptimaliseerde ophanging met Adaptive Drive en de nieuw ontwikkelde M Servotronic stuurbekrachtiging. Andere hightech features zijn onder meer Launch Control voor maximale acceleratie en een 6-traps M Sport automatische transmissie die is geoptimaliseerd voor hogere prestaties. Bestuurders kunnen handmatig schakelen met behulp van flippers op het stuur of een elektronische versnellingshendel. Elektronisch geregelde, variabele vermogensverdeling naar de voor- en achteras voorkomt de neiging tot over- of onderstuur voordat de dynamische stabiliteitscontrole (DSC) moet ingrijpen.
BMW E70 X5 M (2011)
Deze prachtige en zeer snelle BMW E70 X5 M uit 2011 met slechts 65.728 km op de teller en maar liefs 555 pk en 680 Nm, in de mooie kleurcombinatie Saphir Zwart Metallic (475) en zwart lederen comfort interieur, is volledig origineel en verkeert in bijna nieuwstaat. De X5 M is een niet-rokers en ongeval vrije auto, oorspronkelijk in Duitsland geleverd en door ons naar Nederland gehaald. De X5 M is dealer onderhouden en heeft een voll
Basisdekking voor uw auto
Een WA-autoverzekering is wettelijk verplicht in Nederland. Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X5 (2014 - 2018) | Nieuwe (ge)tijden
Wie graag een grote, ruime en comfortabele auto rijdt, moet daar een prijs voor betalen. Dat gaat verder dan alleen de aanschaf. Bestuurders van een grote SUV moeten hun keuze keer op keer verantwoorden vanwege de aanslag op het milieu en de weinig bescheiden uitstraling. BMW zag daarom de verkoopcijfers dalen en ontwikkelde een oplossing. Kan de nieuwe X5 het tij keren?

Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. De motoren zijn sterker en de prestaties beter dan voorheen, maar het verbruik lager.
Plus
- uiterst comfortabel
- ruim
- prima prestaties
Min
- opdringerige klank standaard audiosysteem
- verkeersbordherkenning maakt veel fouten
- hoog verbruik
Conclusie
Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. Ondanks het feit dat ook de nieuwe X5 een zeer grote auto is, is de vormgeving ingetogen en is de uitstraling beschaafder. De motoren zijn nog sterker en de prestaties nog beter dan voorheen, maar tegelijkertijd is het verbruik minder hoog.
Meer dan voorheen ligt de nadruk op comfort. Het onderstel is voor BMW-begrippen ongekend zacht en vraagt enige gewenning. De binnenruimte is enorm en desgewenst is de X5 leverbaar als zevenzitter. De uitrusting is modern en biedt alles wat van een moderne reisauto mag worden verwacht. Daarmee zijn veel bezwaren tegen de X5 weggenomen, terwijl de kwaliteiten alleen maar zijn versterkt.
Deel deze advertentie