Citroen C3 1.2 PureTech Feel | Stoelverwarming | Apple/Android CarPlay | Zwart dak

€ 13.445,- incl. BTW

Bouwjaar 02-05-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 66.188 km
Deuren 5
Kenteken HJT-29-B Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Citroen C3 1.2 PureTech Feel | Stoelverwarming | Apple/Android CarPlay | Zwart dak


€ 13.445,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-05-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 66.188 km
Deuren 5
Kenteken HJT-29-B Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jelle Talsma Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Businesspark Friesland-West 53a
Postcode 8447 SL
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 636201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boschcarservicejelletalsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2020 - aug. 2022

Technische informatie
Koppel: 118 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.540 kg
Max. trekgewicht: 450 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 114 - € 125 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Plus (€ 595): - 6 maanden garantie - Gegarandeerde kilometerstand NAP - APK bij aflevering - 12 maanden pechhulp in Nederland - Afleverbeurt - Professioneel gepoetst
- Afleverpakket Comfort (€ 995): - 12 maanden BOVAG garantie (of tot de volgende onderhoudsbeurt) - Gegarandeerde kilometerstand NAP - APK bij aflevering - 12 maanden pechhulp Nederland - Afleverbeurt - Professioneel gepoetst
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Vanaf 1 november 2016 worden de prijzen van onze gebruikte auto's, conform de wet Consumenten bescherming (artikel 6:193 e.v. BVV), getoond inclusief alle onvermijdbare kosten. Dit is inclusief tenaamstellingkosten, voldoende brandstof en een geldige APK Keuring. Voor aanvullende pakketten klik op onderstaande link:
www.jelletalsma.nl/afleverpakketten/
Disclaimer. Ondanks de zorg aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's. Kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten, omissies of onvolkomenheden in de gegevens. Een deel van de informatie wordt automatisch toegevoegd.

U voelt zich meteen thuis achter het stuur van deze Citroën C3, met zijn ruime en comfortabele interieur. De aandrijving van deze auto komt voor rekening van een pittige benzinemotor, in combinatie met een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Deze Citroën C3 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Bij de uitrusting van deze Citroën horen onder meer LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. U bedient het audiosysteem met dab-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsopti

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C3 | Alles draait om de eenvoud

Citroën kondigt de nieuwe C3 aan als een revolutionaire auto. De C3 zou de kleinere C1 en C2 moeten vervangen, maar dankzij een ingenieus concept meer ruimte bieden en toch hetzelfde kosten. Daar bovenop wil Citroën zich ook nog eens onderscheiden met bovengemiddeld comfort. Is dat gelukt?

Autotest | Citroen C3 Alles draait om de eenvoud

De Citroen C3 is een compacte en voordelige auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen. Eigenzinnig.

Plus

  • leuke aankleding
  • prima rijeigenschappen
  • scherpe prijs

Min

  • vreemde mix van eenvoud en comfort
  • zware, wiebelende deurhendels
  • onlogische ergonomie

Conclusie

Biedt de Citroën C3 de ruimte en het comfort van een compacte auto tegen de prijs van een kleine auto? Ja, maar de C3 zorgt ook voor verwarring.

De C3 bewijst dat moederbedrijf Stellantis het moeilijk heeft om met standaard onderdelen uiteenlopende modellen voor verschillende merken te bouwen. Citroën belooft comfort, maar Lancia doet dat inmiddels beter. Bovendien zou de C3 zonder de comfortfuncties nog voordeliger zijn geweest en Lancia een nog sterker imago hebben gekregen. Evenzo is de keuze voor een conventionele benzinemotor, zonder hybride en met handbak, een twijfelachtige. De elektrische versie is nauwelijks duurder, maar voordeliger en beter om te rijden. Als Citroën een conservatieve doelgroep wil aanspreken met de verbrandingsmotor, dan past dat niet bij de eigenzinnige vormgeving.

Wanneer bovenstaande wordt genegeerd en puur naar de testresultaten wordt gekeken, overtuigt de C3. De C3 is de eerste van een nieuwe generatie eenvoudige en voordelige modellen van Stellantis. Het platform, diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (nauwelijks opties, weinig uitvoeringen, beperkte kleuren) maken dat mogelijk. Ook wordt bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken. Het resultaat is een slimme, functionele en goed rijdende auto tegen een scherpe prijs.

Deel deze advertentie