
Bouwjaar | 25-03-2025 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJJ-45-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.793 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2025 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJJ-45-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.793 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Renault Schoon |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Electronicaweg 2 |
Postcode | 9503 EX |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 613380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renaultschoon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2025
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 80 kW (109 PK)
Koppel: 172 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 181 x 171 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.394 kg
Laadvermogen: 546 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 240 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 25-03-2028
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden rijklaar afgeleverd, tenzij anders aangegeven, dit is inclusief:
- Afleveringsbeurt
- Nieuwe APK keuring (indien nodig)
- Professioneel gereinigd van binnen en buiten
- Brandstof voor de eerste kilometers
- Garantie (BOVAG - Renault Top Occasion Garantie - Dealergarantie)
Hiervoor brengen wij GEEN extra kosten in rekening, we leveren al onze auto`s RIJKLAAR af.
De Renault Autoverzekering
Een verzekering met voordelen:
- Heldere polisvoorwaarden.
- Schadeherstel bij uw eigen dealer.
- Schadeherstel met originele onderdelen.
- Gunstige nieuwwaarde regeling en occasionwaarde regeling.
- Scherpe premie.
- € 0,- Eigen risico.
Financiering
U heeft de occasion gevonden die het beste bij u past?
Dan kunnen wij er ook voor zorgen dat de financiering perfect voor u wordt geregeld.
Deze wordt verzorgd door Renault Financial Services, de huisleverancier van Renault op het gebied van leasing & financiering.
Vraag naar de voorwaarden en de mogelijkheden.
*Let op! Geld lenen kost geld*
| Op al onze leveringen zijn de algemene Bovag voorwaarden van toepassing |
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Bigster | De grote auto voor de kleine portemonnee

De Dacia Bigster is een middelgrote SUV waarbij alles draait om eenvoud en een lage prijs. Behalve de prijs maakt ook het nuchtere karakter de Bigster aantrekkelijk.
Plus
- scherpe prijs
- nuchter en functioneel
- zeer ruim
Min
- hard plastic op portieren en op dashboard
- weinig gevoel in besturing
- zorgen om privacy en snelle veroudering Android-infotainment-systeem
Conclusie
Dacia introduceert voor het eerst een middelgrote SUV: de Bigster. Bij het ontwerp volgde de Roemeense fabrikant dezelfde pragmatische aanpak als bij de kleinere modellen. Het resultaat is een middelgrote auto met een uitgesproken nuchter karakter. Bij de Bigster draait het niet om verfijning of uiterlijk vertoon, maar om functionaliteit en ruimte.
Een proefrit leert dat de Bigster veel meer is dan een voordelige gezinsauto. De meeste middelgrote SUV's proberen te imponeren met hun uiterlijk, specificaties of techniek. De Bigster is even nuchter en pragmatisch als iedere andere Dacia. Dat maakt de Bigster behalve tot een slimme keuze ook tot een heel bewuste keuze. Kortom: de Bigster is de grote auto voor de kleine portemonnee.