Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 Bi-Fuel Comfort

€ 19.450,-

Bouwjaar 10-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 14.611 km
Deuren 5
Kenteken L-171-KH Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 Bi-Fuel Comfort


€ 19.450,-

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 14.611 km
Deuren 5
Kenteken L-171-KH Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Bergen op Zoom
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Abraham de Haanstraat 9- 11
Postcode 4624 HW
Plaats Bergen op zoom
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)164 - 236952 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - sep 2022

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 489 kg
GVW: 1.618 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 kg
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 167 - € 182 per kwartaal

Compact en toch royaal met ruimte, deze hatchback. Ideaal met de extra deur aan de achterzijde. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de dab-ontvanger. Niet meer op de tast een andere zender zoeken of het volume aanpassen. En al helemaal niet met uw ogen van de weg af raken. De audiobediening op het stuur zorgt dat u alles van onder uw vingers regelt. Muziek vanaf uw telefoon draadloos afspelen via de autoradio? Met connected drive services heeft u altijd uw favoriete muziek bij de hand. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Dacia heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! De Dacia is standaard voorzien van: verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. In deze Dacia vinden we verder een autonoom remsysteem en dodehoekdetectie

Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten.

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Sandero | Leve de eenvoud!

Auto's worden steeds geavanceerder. Elektrische aandrijving maakt auto's razendsnel en fluisterstil. De computer kan het remmen, sturen en gasgeven (deels) overnemen. Vormgeving bereikt zulke hoogten, dat sommige auto's rijdende kunstwerken zijn geworden. Al die zaken maken auto's echter steeds kostbaarder. Gelukkig is er een nuchter alternatief: de Dacia Sandero.

Autotest | Dacia Sandero Leve de eenvoud!

De Dacia Sandero kiest steevast voor eenvoud in plaats van prestige, prestaties of innovatie en biedt daarmee heel veel waar voor heel weinig geld.

Plus

  • extreem gunstige prijs/prestatie verhouding
  • precies op de juiste punten bezuinigd
  • bovengemiddeld ruim

Min

  • klein dashboardkastje
  • minder concurrerend met meer opties
  • hoog toerental in zesde versnelling

Conclusie

Dacia presenteert de derde generatie van de Sandero. Opnieuw is het doel om zo veel mogelijk waar voor het geld te bieden. En daarin slaagt Dacia steeds beter! Dat is deels te danken aan de voortschrijdende techniek. Daardoor kan Dacia als vanzelf geavanceerdere techniek aanbieden tegen een ouderwetse prijs. Dit is merkbaar in de aandrijving, het onderstel en de veiligheidsvoorzieningen.

Daarbij biedt de Sandero voortaan een breed aanbod aan opties, zodat de koper zelf kan bepalen hoe eenvoudig of luxueus de auto is. Rekenwerk leert dat het voordeel het grootst is bij een eenvoudige uitrusting. Hoe meer de Sandero wordt aangekleed, hoe geringer het voordeel ten opzichte van andere merken. Daar staat tegenover dat de Sandero ongeacht de aankleding altijd bovengemiddeld ruim is.

De belangrijkste troef van Dacia is echter: eenvoud. In plaats van prestige, prestaties of innovatie kiest Dacia steevast voor eenvoud. Daarmee biedt de Sandero voldoende van alles, maar dan tegen een veel lagere prijs.

Deel deze advertentie