
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 18.045,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Janssen Kerres Venlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groot Bollerweg 24 |
Postcode | 5928 NS |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3553800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.janssenkerres.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jan 2021 - 2022
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 183 km/u
Ledig gewicht: 1.105 kg
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 291 - 306 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Janssen Kerres Afleverpakket, kies voor maximale zekerheid
* Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema * Uitgebreide controle van gehele auto * Minimaal 12 Maanden
APK-Keuring * Vervanging distributieriem indien fabrikant dit voorschrijft binnen 6 Maanden * Minimaal €25,-
Brandstof * Voorzien van NAP (Nationale Autopas) * Volledig gereinigd interieur en exterieur
*Maximale zekerheid voor € 595
(geadverteerde prijs zonder onderhoud, reparatie en service)
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Leve de eenvoud!
Auto's worden steeds geavanceerder. Elektrische aandrijving maakt auto's razendsnel en fluisterstil. De computer kan het remmen, sturen en gasgeven (deels) overnemen. Vormgeving bereikt zulke hoogten, dat sommige auto's rijdende kunstwerken zijn geworden. Al die zaken maken auto's echter steeds kostbaarder. Gelukkig is er een nuchter alternatief: de Dacia Sandero.

De Dacia Sandero kiest steevast voor eenvoud in plaats van prestige, prestaties of innovatie en biedt daarmee heel veel waar voor heel weinig geld.
Plus
- extreem gunstige prijs/prestatie verhouding
- precies op de juiste punten bezuinigd
- bovengemiddeld ruim
Min
- klein dashboardkastje
- minder concurrerend met meer opties
- hoog toerental in zesde versnelling
Conclusie
Dacia presenteert de derde generatie van de Sandero. Opnieuw is het doel om zo veel mogelijk waar voor het geld te bieden. En daarin slaagt Dacia steeds beter! Dat is deels te danken aan de voortschrijdende techniek. Daardoor kan Dacia als vanzelf geavanceerdere techniek aanbieden tegen een ouderwetse prijs. Dit is merkbaar in de aandrijving, het onderstel en de veiligheidsvoorzieningen.
Daarbij biedt de Sandero voortaan een breed aanbod aan opties, zodat de koper zelf kan bepalen hoe eenvoudig of luxueus de auto is. Rekenwerk leert dat het voordeel het grootst is bij een eenvoudige uitrusting. Hoe meer de Sandero wordt aangekleed, hoe geringer het voordeel ten opzichte van andere merken. Daar staat tegenover dat de Sandero ongeacht de aankleding altijd bovengemiddeld ruim is.
De belangrijkste troef van Dacia is echter: eenvoud. In plaats van prestige, prestaties of innovatie kiest Dacia steevast voor eenvoud. Daarmee biedt de Sandero voldoende van alles, maar dan tegen een veel lagere prijs.
Deel deze advertentie