DS 9 225pk HYBRID PERFORMANCE LINE+ Elektrisch schuif/- kanteldak

€ 56.945,- incl. BTW

Bouwjaar 08-06-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.500 km
Deuren 4
Kenteken P-008-HD Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

DS 9 225pk HYBRID PERFORMANCE LINE+ Elektrisch schuif/- kanteldak


€ 56.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-06-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.500 km
Deuren 4
Kenteken P-008-HD Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Dirks B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Waterlaat 12
Postcode 5571 MZ
Plaats Bergeijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)497 - 550000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdirks.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - 2022

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 1.814 kg
Wielbasis: 290 cm

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: Ä 275 - 312 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-06-2023
Garantielabels: CitroŽn Select XL, BOVAG Garantie (6 maanden)

Met z?n extra elektromotor geeft de hybride DS 9 een heel nieuwe dimensie aan het rijden. De krachtige motor geeft deze DS uitstekende prestaties. Een heerlijk zonnetje, of indrukwekkende wolkenpartijen? Bekijk ze onbelemmerd door het elektrisch bediende glazen panorama dak. Met ťťn klik open en dicht, net als de elektrisch bedienbare achterklep. Elke rit de perfecte zit met de heerlijke comfortstoelen. Tot de uitrusting van deze DS behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Het audiosysteem is niet alleen voorzien van het full map navigatiesysteem maar ook uitgerust met dab-ontvanger en bluetooth. Telefoon onderweg aan de lader? Daar komt geen kabeltje aan te pas, want deze DS 9 is voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Dit is met recht een intelligente auto, die verschillende functies automatisch voor u regelt. Bij avond en donker weer schakelt de automatisch inschakelbare verlichting de verlichting in en bij neerslag zorgt de regensensor dat de ruitenwissers in werking gaan. De adaptive cruise control zorgt voor de juiste rijsnelheid en bij inparkeren behoeden de parkeersensoren achter u voor deuken en krassen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.

Het rijden met deze DS wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er ongelukken gebeuren doordat de bestuurder in slaap valt

E-mail aanbieder

 

Autotest

DS 9 | (on)rust stoker

DS heeft een duidelijke missie: het doorbreken van de heerschappij in het luxe segment. Het belangrijkste wapen in die strijd is het topmodel: de DS 9. Na een eerste kennismaking was al duidelijk dat de DS 9 alle kwaliteiten van andere luxe reisauto's biedt, maar dan met een unieke Franse flair. Toch is dat niet genoeg voor DS! Daarom is er nu ook een extra sportieve versie: de "DS 9 E-Tense 360 4x4".

Autotest | DS 9 (on)rust stoker

De DS 9 is even functioneel als andere grote reisauto's, maar voegt daar Franse charme aan toe. De 360 4x4 is comfortabel, maar kan zich ook van een verrassend sportieve kant laten zien.

Plus

  • moderne, rijke uitrusting
  • comfortabel, maar ook sportief
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • plotselinge, onduidelijke waarschuwingen voor gevaar
  • (nog) niet beschikbaar als 100% elektrische auto

Conclusie

De DS 9 is er nu ook in een extra sportieve versie met 360 pk sterke plug-inhybride aandrijflijn en vierwielaandrijving. De basisversie levert voortaan 250 in plaats van 225 pk. Door beide auto's direct na elkaar te rijden is het verschil tussen de 360 en 250 overduidelijk. Met de "E-Tense 360 4x4" heeft DS nu een auto die zich niet alleen onderscheidt met de vormgeving, maar zeker ook met de rijeigenschappen. Deze plug-inhybride is serieus snel wanneer alle drie (!) de motoren hun krachten bundelen, maar behoort juist tot de meest comfortabele auto's in zijn soort wanneer puur elektrisch wordt gereden. Dankzij ingrijpende aanpassingen aan het onderstel communiceert de "360" beter met de bestuurder, waardoor de ervaring intenser is.

Bij de "E-Tense 250" ligt de nadruk volledig op comfort. Hier wordt de ondersteltechniek ingezet om de afstand tussen de luxe cocon en de buitenwereld zo groot mogelijk te maken. De hybride aandrijving zorgt voor meer rust en souplesse dan een vergelijkbare auto met alleen een verbrandingsmotor kan leveren.

DS komt daarom weer een stapje dichter bij zijn doel: het luxesegment opschudden. Dat deed het al met een uitgesproken rustig en comfortabel model, daar komt nu een sportieve onruststoker bij.

Deel deze advertentie