
Bouwjaar | 07-01-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 5.000 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-011-XR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 64.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 5.000 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-011-XR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Beek Breda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spinveld 74 |
Postcode | 4815 HT |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5222371 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.citroenvanbeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 42 liter
Actieradius: 56 km
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 186 x 147 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.814 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 2.325 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 275 - 312 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 07-01-2024
Garantielabels: DS Certified (24 maanden), BOVAG Garantie (24 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Let op: Het betreft hier een rijdende demonstratieauto hierdoor kan de kilometerstand enigszins afwijken. Vraag de verkoopafdeling voor de actuele kilometerstand en prijs.
De DS 9 staat garant voor heerlijk comfortabel reizen in Parijs chique-stijl.
Wilt u deze prachtige DS zelf ervaren of een persoonlijk voorstel op maat?
U kunt me per telefoon bereiken op 06-12418281 of mailt u naar [email protected]
= Bedrijfsinformatie =
RIJKLAARPRIJS! Van Beek Occasion (boven €4500,-) wordt altijd geleverd incl.: 12 mnd Spoticar Garantie | complete inspectie + servicebeurt | Minimaal 1 jaar APK | Volledige reiniging in- en exterieur | Halve tank brandstof | Tenaamstelling Kenteken + vrijwaring van uw inruilauto. Kijk voor meer info op citroenvanbeek.nl Zetfouten voorbehouden. Citroën Van Beek is al jaren op rij uitgeroepen tot beste Citroën dealer van Nederland
E-mail aanbieder
Autotest
DS 9 | (on)rust stoker
DS heeft een duidelijke missie: het doorbreken van de heerschappij in het luxe segment. Het belangrijkste wapen in die strijd is het topmodel: de DS 9. Na een eerste kennismaking was al duidelijk dat de DS 9 alle kwaliteiten van andere luxe reisauto's biedt, maar dan met een unieke Franse flair. Toch is dat niet genoeg voor DS! Daarom is er nu ook een extra sportieve versie: de "DS 9 E-Tense 360 4x4".

De DS 9 is even functioneel als andere grote reisauto's, maar voegt daar Franse charme aan toe. De 360 4x4 is comfortabel, maar kan zich ook van een verrassend sportieve kant laten zien.
Plus
- moderne, rijke uitrusting
- comfortabel, maar ook sportief
- onderscheidende vormgeving
Min
- plotselinge, onduidelijke waarschuwingen voor gevaar
- (nog) niet beschikbaar als 100% elektrische auto
Conclusie
De DS 9 is er nu ook in een extra sportieve versie met 360 pk sterke plug-inhybride aandrijflijn en vierwielaandrijving. De basisversie levert voortaan 250 in plaats van 225 pk. Door beide auto's direct na elkaar te rijden is het verschil tussen de 360 en 250 overduidelijk. Met de "E-Tense 360 4x4" heeft DS nu een auto die zich niet alleen onderscheidt met de vormgeving, maar zeker ook met de rijeigenschappen. Deze plug-inhybride is serieus snel wanneer alle drie (!) de motoren hun krachten bundelen, maar behoort juist tot de meest comfortabele auto's in zijn soort wanneer puur elektrisch wordt gereden. Dankzij ingrijpende aanpassingen aan het onderstel communiceert de "360" beter met de bestuurder, waardoor de ervaring intenser is.
Bij de "E-Tense 250" ligt de nadruk volledig op comfort. Hier wordt de ondersteltechniek ingezet om de afstand tussen de luxe cocon en de buitenwereld zo groot mogelijk te maken. De hybride aandrijving zorgt voor meer rust en souplesse dan een vergelijkbare auto met alleen een verbrandingsmotor kan leveren.
DS komt daarom weer een stapje dichter bij zijn doel: het luxesegment opschudden. Dat deed het al met een uitgesproken rustig en comfortabel model, daar komt nu een sportieve onruststoker bij.
Deel deze advertentie