Fiat Panda 1.0 Hybrid City Life | Apple/Android Carplay | 5 persoons | Stuurwielbediening | Bluetooth | Achterbank 1/3- 2/3 neerklapbaar

€ 14.945,- incl. BTW

Bouwjaar 25-08-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.083 km
Deuren 5
Kenteken R-183-FX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Fiat Panda 1.0 Hybrid City Life | Apple/Android Carplay | 5 persoons | Stuurwielbediening | Bluetooth | Achterbank 1/3- 2/3 neerklapbaar


€ 14.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-08-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.083 km
Deuren 5
Kenteken R-183-FX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jelle Talsma Leeuwarden
Contactpersoon Harm Langeveld
Adres Saturnusweg 6
Postcode 8938 AW
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2881080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jelletalsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - dec 2022

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 38 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 164 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 369 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 977 kg
Laadvermogen: 453 kg
GVW: 1.430 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: ۠113 - ۠123 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): Deze auto wordt afgeleverd met een BOVAG 40 punten check, deze punten zijn na te lezen op: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket Comfort (€†795): Meerprijs € 795 o 12 maanden Bovag garantie o Gegarandeerde kilometerstand NAP o APK bij aflevering o 12 maanden Mobiliteitspas o Afleverbeurt o Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Vanaf 1 november 2016 worden de prijzen van onze gebruikte auto's, conform de wet Consumenten bescherming (artikel 6:193 e.v. BVV), getoond inclusief alle onvermijdbare kosten. Dit is inclusief tenaamstellingkosten, voldoende brandstof en een geldige APK Keuring. Voor aanvullende pakketten klik op onderstaande link:
www.jelletalsma.nl/afleverpakketten/
Disclaimer. Ondanks de zorg aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's. Kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten, omissies of onvolkomenheden in de gegevens. Een deel van de informatie wordt automatisch toegevoegd.

Groot is-ie niet. Om te zien dan. Want verder is er nergens op ingeleverd. Nou ja, het brandstofverbruik. En de wegenbelasting. En de verzekering. En het onderhoud. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 15083 kilometer heeft gereden sinds 2022. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur, metallic lak en start-stopsysteem.

Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Door de audiobediening op het stuur regelt u het volume zonder moeite. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze au

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Panda | De laatste, de beste

De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...

Autotest | Fiat Panda De laatste, de beste

De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.

Plus

  • overzichtelijk en wendbaar
  • stil en zuinig
  • toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto

Min

  • merkbaar op leeftijd
  • nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
  • eenvoudige uitrusting

Conclusie

Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.

En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.

Deel deze advertentie