Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Business Class EU6.2

€ 15.725,-

Bouwjaar 06-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Business Class EU6.2


€ 15.725,-

Algemeen

Bouwjaar 06-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ford Weber
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Avenue du Commerce 54
Postcode 1420
Plaats Braine L'alleud
Land België
Telefoon +32 (0)2 - 3860220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garageweber.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Voor de Nederlandse koper betreft het een prijs exclusief (rest) BPM.

Limiteur de vitesse Ordinateur de bord Radio 8'' USB SYNC2.5 BT VC Applink Mirroring 6HP Rappel bouclage ceintures AV/AR Banquette arrière rabattable (60/40) Appuie-tête réglables en hauteur et en inclinaison Appuis-tête (3) AR Assistance parking AR (+rétros rabat. élec.) Climatisation manuelle (461) Colonne de direction réglable en hauteur Direction assistée Désactivation de l'airbag passager Eclairage de la boîte à gants Eclairage de seuil Intérieur tissu My Key clé programmable Rétroviseurs chauffants Rétroviseurs dans la couleur de la carrosserie Rétroviseurs extérieurs à commande électrique Siège conducteur réglable en hauteur Siège passager réglable 2 directions Verrouillage central avec commande à distance Vitres élect.AV+côté conduc.à commande impulsion Grille avant supérieure noire avec finition chrome Jantes acier 15'' pneus 195/60 Pare-chocs couleur carrosserie Peinture non-métallisée Petit béquet arrière en couleur carrosserie ABS (antiblocage des freins) Airbag conducteur Airbag passager Airbags rideaux Avertissement de freinage d'urgence ESP (programme électronique de stabilité) Feux diurnes halogènes Kit de réparation pour pneu crevé Phares antibrouillard AV+éclairage angulaire adap. Phares automatiques Phares halogènes Points de fixation Isofix pour sièges enfant Troisième feu stop Système de surveillance de pression des pneus Hill Start Assist Lane Keeping System Start/Stop

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie