Bouwjaar | 19-02-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.227 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-465-SX |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.227 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-465-SX |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud den Hartog |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijkstraat 43 |
Postcode | 4194 SK |
Plaats | Meteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 580566 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | ruuddenhartog.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Breedte: 192 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 1.005 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,9 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen): Dit betreft een zo meeneemprijs zonder afleverwerkzaamheden of garantie.
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
Olie servicebeurt incl. filter
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): Ruud den Hartog garantie 3 maanden (3 maanden garantie)
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): Ruud den Hartog garantie 6 maanden (6 maanden garantie)
- Servicepakket 3 (€ 995 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema
Poetsen, polijsten en interieur reiniging
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): Ruud den Hartog garantie 6 maanden (6 maanden garantie)
Ford S-max 1.5 Titanium met volledig aanwezige boekjes en historie. Deze Ford S-max is o.a. voorzien van: cruise control, climate control, stoelverwarming voor, parkeersensoren rondom, voorruitverwarming, key-less entry en start, lane-asist, navigatiesysteem full map en lichtmetalen velgen.
Is uw interesse gewekt door deze (bedrijfs)auto? Neem dan contant met ons op! U bent van harte welkom voor een bezichtiging en/of proefrit. Wij zijn Iedere werkdag geopend van 7.30 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 8.00 uur tot 16.00 uur.
Service van begin tot eind, dat vinden wij belangrijk. Onze auto's worden geleverd met een nieuwe APK en garantie, tenzij anders vermeld. Tevens heeft de auto een pre inspectie gehad. De auto wordt hier op uw naam overgeschreven.
Als extra service werken wij met aanvullende onderhoudspakketten, bijvoorbeeld een uitgebreidere garantie. Dit is te lezen op onze website www.ruuddenhartog.nl, of neem telefonisch contact op via 0345 580 566. Bij Autobedrijf Ruud den Hartog nemen wij graag werk uit handen. Onze medewerkers geven u graag een passend advies omtrent de financierings- en verzekeringsmogelijkheden voor uw auto!
Wij heten u graag welkom, de koffie staat klaar!
*Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkome
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.