Ford S-MAX 2.0-16V Airco MOTOR DEFECT

€ 1.795,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-04-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge
Kmstand 340.151 km
Deuren 5
Kenteken 61-TP-GD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Ford S-MAX 2.0-16V Airco MOTOR DEFECT


€ 1.795,-

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge
Kmstand 340.151 km
Deuren 5
Kenteken 61-TP-GD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Ven Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ettenseweg 76
Postcode 4706 PB
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51896460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.venauto.nl/autos.php
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 188 x 161 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.340 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 kg
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Staat
Aantal handzenders: 1

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: Ä 208 - 236 per kwartaal

LET OP: Betreft een meeneemprijs zonder service en garantie.. Motor defect...!!!

= Bedrijfsinformatie =

U heeft bij ons 3 opties als u een auto koopt.
Optie 1: Internet meeneem/handelsprijs .
Optie 2: Service prijs 225,- euro Incl. Nieuwe APK-Afleveringsbeurt (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen).
Optie 3: Full service prijs 750,- euro Incl. Afleveringsbeurt, APK, 3 Maanden garantie (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen). Let op optie 3 is alleen geldig bij aanschaf van een auto vanaf 4500,- euro

Van der Ven Auto's B.V. Ettenseweg 76 4706 PB Roosendaal Telefoon: 0165-523912
E-mail: [email protected] Website: www.venauto.nl

Bel of App 06-51896460 of 06-82668169 voor een afspraak!
Gesproken talen: Nederlands, Engels, Duits en Turks.

Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk!!

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie