Ford S-MAX 2.5 FHEV ST-Line Hybride Automaat 190PK | en direct leverbaar | Adaptieve Cruise | LED| Sony audio| Winterpack | Elektrische achterklep | Dodehoeksen

€ 53.900,- incl. BTW

Bouwjaar 28-02-2022
Categorie MPV
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken P-227-VB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Ford S-MAX 2.5 FHEV ST-Line Hybride Automaat 190PK | en direct leverbaar | Adaptieve Cruise | LED| Sony audio| Winterpack | Elektrische achterklep | Dodehoeksen


€ 53.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2022
Categorie MPV
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken P-227-VB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sutherland Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kattebos 148
Postcode 8446 DB
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 623415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sutherland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2018
Referentienummer: 41733

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.802 kg
Laadvermogen: 548 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.560 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: B

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: Ä 228 - 258 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-02-2024
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Geen nieuwe APK; APK bij aflevering, Auto van binnen en buiten gereinigd, RDW-leges, Wettelijke garantie

Go Ford, Go Further. En dat maakt deze auto helemaal waar. Op de teller van deze auto staat slechts 10 kilometer. Deze hybride Ford S-Max gaat slim om met energie. Door rijden en remmen wordt de accu van de elektromotor opgeladen, die de brandstofmotor en handje helpt of zelfs de aandrijving overneemt. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Door het glazen panorama dak heeft u een weidse zichthoek en geniet u van licht en een gevoel van ruimte. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Supergemakkelijk brengt u de kids naar de uitwedstrijd of een feestje (lekker hoor, die derde zitrij!). Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels en led-dagrijverlichting horen tot de voorzieningen op deze auto.

Topprestaties in muziek en geluid? Dat is bijgeleverd in de vorm van het high performance audiosysteem! Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde dab-ontvanger. Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geÔntegreerde stembediening. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het full map navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Met connected drive services kunt u muziek draadloos afspelen. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Het luxeniveau in deze Ford is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie