
Bouwjaar | 11-06-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 17.886 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-148-SV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.993 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 17.886 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-148-SV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.993 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gerwin Koopsen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 203A |
Postcode | 6603 BM |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3883444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Topsnelheid: 180 km/u
Gewichten
Ledig gewicht: 1.585 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
CO2-uitstoot: 120 kg
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 107 - 111 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Zo goed als nieuwe Honda, zelf bij de Honda dealer in Duitsland gekocht! Prijs is rijklaar!
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?

De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!
Deel deze advertentie