Honda CR-V 2.0i LS

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2005
Categorie MPV
BTW / Marge Marge
Kmstand 251.281 km
Deuren 5
Kenteken 50-RB-DN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2005
Categorie MPV
BTW / Marge Marge
Kmstand 251.281 km
Deuren 5
Kenteken 50-RB-DN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MVS Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dukaat 6
Postcode 5751 PW
Plaats Deurne
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)493 - 235000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mvs-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer nette en goed rijdende Honda CR-V 2.0i LS.

Maak nu snel een afspraak voor het maken van een bezichtiging en / of proefrit onder telefoonnummer 0493-235000.

MVS auto
Dukaat 6a
5751 PW Deurne
0493-235000

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda CR-V | Verstand komt met de jaren

Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?

Autotest | Honda CR-V Verstand komt met de jaren

De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.

Plus

  • comfortabel
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • fors verbruik 1.5 liter motor
  • achterklep opent niet hoog genoeg

Conclusie

Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.

Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!

Deel deze advertentie