
Bouwjaar | 06-07-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 24.816 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TD-307-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 24.816 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TD-307-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bartelen Roosendaal B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Belder 37 |
Postcode | 4704 RK |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 595959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bartelen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Auto in zeer nette staat van eerste eigenaar en dealeronderhouden. Wij leveren deze auto af met 12 maanden Bovaggarantie.
0165-595959
[email protected]
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Kona | Mag het een ietsje minder zijn?
De Hyundai Kona was vanaf het begin een overweldigend succes. Deze "crossover" met elektrische aandrijving was de juiste auto op het juiste moment. Daarom was het model al uitverkocht voordat het daadwerkelijk op de markt verscheen! Hyundai bevond zich in de luxe positie om slechts de meer lucratieve versie met een grote accu en extra sterke elektromotor aan te bieden. Nu, bijna drie jaar later, is de Kona ook beschikbaar in de beloofde basisversie.

De Hyundai Kona 39 kWh is een elektrische crossover met een bereik van zo'n 300 km. De 136 pk sterke motor is sterk en levendig. Dit basismodel voelt daarom nooit als compromis.
Plus
- vlot, levendig en extreem zuinig
- ruim en praktisch
Min
- laadt traag op bij snellader
- elektromotor duidelijk hoorbaar
Conclusie
Al jaren staat de Kona Electric 39 kWh op de prijslijst en nu is deze basisversie daadwerkelijk leverbaar. Het bereik van 300 km is in de praktijk ruimschoots voldoende en zal slechts een enkele keer per jaar ontoereikend zijn. Helaas blijkt de Kona dan geen ster aan de snellader en moet een lange rit verplicht lang worden onderbroken.
De prestaties van de 204 pk sterke Kona zijn uiteraard superieur aan die van de hier gereden 136 pk sterke versie. Echter, ook met 136 pk is de Kona een ronduit snelle, levendige en gretige auto die nooit doet verlangen naar meer vermogen. Ongebruikelijk voor een elektrische auto: de motor is duidelijk hoorbaar en dit is vooral storend tijdens afremmen op diezelfde motor.
In vergelijking met andere elektrische auto's valt op dat Hyundai de moderne techniek omarmt, etaleert en maximaal benut. Veel elektrische auto's die na de Kona op de markt zijn verschenen, proberen de afstand tussen techniek en bestuurder zo groot mogelijk te maken. Ze willen het verschil met een conventionele auto met verbrandingsmotor zo klein mogelijk houden, om de overstap naar elektrisch rijden te verkleinen. De Kona bewijst echter dat die merken daarmee veel van de mogelijkheden en de kwaliteiten van een elektrische auto onbenut laten.
Deel deze advertentie