
Bouwjaar | 15-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 57.662 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XS-572-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 57.662 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XS-572-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Straathof |
Contactpersoon | A. Straathof |
Adres | Ripselaan 30 |
Postcode | 2376 BJ |
Plaats | Nieuwe wetering |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3310744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragestraathof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2018 - dec 2021
Technische informatie
Koppel: 395 Nm
Aandrijving
Actieradius: 449 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.170 kg
Accu
Accu: 64 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.2 kW, 53 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 53 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 399 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 39 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 14,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 kg
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:46
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:54
Snellaadvermogen: 77 kW
Bruikbare accucapaciteit: 60.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 382 km
Ingeschat verbruik: 15.93 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 400 km
Actieradius praktijk winter: 338 km
Verbruik praktijk zomer: 15.21 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 18.01 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 619 km
Deze auto wordt geleverd met een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, een nieuwe APK en 12 maanden Bovag garantie. Wij berekenen GEEN kosten rijklaar maken! Voor meer informatie kunt u terecht bij Arjan of Peter. (Ook per Whatsapp via 071-3310744)
Wij trachten de advertentie met zoveel mogelijk zorg samen te stellen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer daarom tijdens de bezichtiging en/of proefrit de opties die voor u doorslaggevend zijn.
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Kona | Mag het een ietsje minder zijn?
De Hyundai Kona was vanaf het begin een overweldigend succes. Deze "crossover" met elektrische aandrijving was de juiste auto op het juiste moment. Daarom was het model al uitverkocht voordat het daadwerkelijk op de markt verscheen! Hyundai bevond zich in de luxe positie om slechts de meer lucratieve versie met een grote accu en extra sterke elektromotor aan te bieden. Nu, bijna drie jaar later, is de Kona ook beschikbaar in de beloofde basisversie.

De Hyundai Kona 39 kWh is een elektrische crossover met een bereik van zo'n 300 km. De 136 pk sterke motor is sterk en levendig. Dit basismodel voelt daarom nooit als compromis.
Plus
- vlot, levendig en extreem zuinig
- ruim en praktisch
Min
- laadt traag op bij snellader
- elektromotor duidelijk hoorbaar
Conclusie
Al jaren staat de Kona Electric 39 kWh op de prijslijst en nu is deze basisversie daadwerkelijk leverbaar. Het bereik van 300 km is in de praktijk ruimschoots voldoende en zal slechts een enkele keer per jaar ontoereikend zijn. Helaas blijkt de Kona dan geen ster aan de snellader en moet een lange rit verplicht lang worden onderbroken.
De prestaties van de 204 pk sterke Kona zijn uiteraard superieur aan die van de hier gereden 136 pk sterke versie. Echter, ook met 136 pk is de Kona een ronduit snelle, levendige en gretige auto die nooit doet verlangen naar meer vermogen. Ongebruikelijk voor een elektrische auto: de motor is duidelijk hoorbaar en dit is vooral storend tijdens afremmen op diezelfde motor.
In vergelijking met andere elektrische auto's valt op dat Hyundai de moderne techniek omarmt, etaleert en maximaal benut. Veel elektrische auto's die na de Kona op de markt zijn verschenen, proberen de afstand tussen techniek en bestuurder zo groot mogelijk te maken. Ze willen het verschil met een conventionele auto met verbrandingsmotor zo klein mogelijk houden, om de overstap naar elektrisch rijden te verkleinen. De Kona bewijst echter dat die merken daarmee veel van de mogelijkheden en de kwaliteiten van een elektrische auto onbenut laten.
Deel deze advertentie