
Bouwjaar | 30-10-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.558 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GH-444-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 363 kW (494 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.558 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GH-444-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 363 kW (494 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jaguar Land Rover Knook Breda B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldsteen 2 |
Postcode | 4815 PK |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5714888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | knook-jaguarlandrover.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2017
Technische informatie
Koppel: 625 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 300 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 390 kg
GVW: 2.025 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot (NEDC): 259 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 15,9 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 269 - € 297 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: ViaBovag
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Wij rekenen geen afleverkosten! De vermelde prijs is volledig rijklaar inclusief garantie, onderhoud volgens fabrieksschema, technisch klaarmaken, APK, poetsen en brandstof (tenzij anders vermeld). - Staat uw occasion er niet tussen? Wij gaan graag op zoek naar úw auto! - Deze advertentie is met de grootste zorg samengesteld. Het kan zich echter voordoen dat er toch een fout in staat. Daarom kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Wilt u graag weten of bijvoorbeeld de kilometerstand juist is? Of dat de voor u essentiële optie aanwezig is? Neem dan gerust contact met ons op: +31(0)76-5714888 of via [email protected]
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar F-TYPE Convertible | Omdat het zomer is
De Jaguar F-TYPE is geïntroduceerd in 2013. Dus waarom nu nog een test? Omdat het zomer is! En er is nog een reden: recent kreeg de F-TYPE een nieuwe motor en een opgewaardeerde uitrusting. Dankzij de "2.0 i4" motor is de prijs van het instapmodel significant verlaagd en dankzij nieuwe elektronica is de F-TYPE beter bij de tijd.

De Jaguar F-TYPE Convertible is een open sportwagen waarbij alles draait om prestaties en rijplezier. Ook met de nieuwe 2.0-liter instap-motor zijn de prestaties uitstekend.
Plus
- heel veel rijplezier
- exclusieve verschijning
- lagere instapprijs dankzij nieuwe motor
Min
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- personen langer dan 1 meter 85 vangen veel rijwind met kap open
- veel rijgeluiden
Conclusie
De Jaguar F-TYPE is sinds 2013 op de markt. Gaandeweg heeft Jaguar de auto steeds op details verbeterd en 6 jaar later is dat voldoende om opnieuw met de F-TYPE kennis te maken. De F-TYPE is nog steeds een echte sportwagen en geen luxe cruiser om te flaneren op de boulevard. Dat geldt ook wanneer wordt gekozen voor de nieuwe 2.0-liter 4-cilinder motor. De prestaties van dit "instapmodel" zijn weliswaar niet zo spectaculair als die van de V6 en V8-modellen, maar ruimschoots voldoende voor heel veel sportief rijplezier.
Het enige punt waarop de F-TYPE zijn ware leeftijd verraadt, is het gebrek aan semi-zelfrijdende functies. Het infotainment-systeem is gaandeweg wel gemoderniseerd en is dankzij goede integratie met smartphones klaar voor de toekomst. Als cabriolet biedt de F-TYPE minder comfort dan de coupé, maar de ervaring is daarom nog intenser en dat maakt juist een sportwagen nog aantrekkelijker.