Bouwjaar | 31-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.358 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-589-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.358 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-589-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kronenborg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 4L |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16037946 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kronenborg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Wat maakt deze auto zo zeer bijzonder?
*Zeer nette staat
*Goed onderhouden
*Rijk uitgerust ( Keyless entry, Navigatiesysteem,
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn ook bereikbaar via Whatsapp: 0616037946
Welkom bij Kronenborg Dealer Occasions.
Kronenborg is een erkend RDW, VWE en NAP autobedrijf in Noord Holland. Klantvriendelijkheid en topservice staat bij ons op de eerste plaats. Bent u opzoek naar een betrouwbare en betaalbare occasion dan bent u bij ons op het juiste adres. Al onze auto's worden vooraf van een verkoop grondig gecontroleerd hierdoor bent u zeker van een goede koop. Kom gerust langs om een auto te bekijken en een proefrit te maken.
Wegens mogelijke afwezigheid graag bellen voor vertrek
Aflevering:
- Geen Afleverkosten !
- 3 tot 6 maanden Garantie (m.u.v inruilauto's tot €2499)
- Altijd met Nieuw APK mits 6 maanden geldig
- Nationale Auto Pas N.A.P originele km stand
- Nieuwe vloermatten indien van toepassing
- Auto reconditionering
- Poets beurt (zowel binnen als buiten)
U bent altijd welkom om vrijblijvend een proefrit te maken. Om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging !
Openingstijden: (LET OP: Graag bellen voor vertrek)
Ma/Vrij van 09:30 tot 18:30
Za van 09:30 tot 18:00
Zondag op afspraak geopend
* Om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging.
* Buiten openingstijden op afspraak geopend
* Inruil mogelijk
* Financiering mogelijk
* 2e ingang om de hoek achter de snackerij
* Tenaamstelling op locatie (ook in het weekend)
Neemt u ook een kijkje op onze website en al onze andere advertenties?
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 0616037946).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.