
Bouwjaar | 15-11-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 199.220 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | RF-173-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.685 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 16.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 199.220 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | RF-173-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.685 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Favoriet |
Contactpersoon | dhr. Fikse |
Adres | Laan van Fasna 15 |
Postcode | 8171 KH |
Plaats | Vaassen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 571974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijffavoriet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4855 x 1860 x 1480 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.535 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.150 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 kg
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 416 - 443 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
IN ZEER NETTE STAAT DEZE DEALERONDERHOUDEN OCCASION VAN EERSTE EIGENAAR
MET KOMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Optima PHEV | Grijs of groen?
Denkt u bij "hybride" meteen aan bijtelling? Stop dan nu met lezen. De wetgeving is anno 2017 aangepast en de Kia Optima PHEV komt te laat voor u. Denkt u bij "hybride" aan comfort, een lage kilometerprijs en ontzien van het milieu? Lees dan vooral verder!

De Kia Optima is er nu ook als plug-in hybride en dat biedt (bijna) alleen maar voordelen: meer comfort, minder verbruik en minder kosten. Even goede wegligging als de gewone Optima.
Plus
- nog comfortabeler dan een gewone Optima
- zeer zuinig
- prima rijeigenschappen
Min
- bagageruimte minder groot dan gewone Optima
- geen opbergruimte voor (laad)kabels
Conclusie
Sommigen zullen zeggen: de Kia Optima hybride komt te laat. Dat geldt echter alleen voor het fiscale voordeel. Maar ook zonder belastingvoordeel zijn er goede redenen om voor de Optima PHEV te kiezen.
Dat is op de eerste plaats de hoge mate van comfort, want deze hybride is veel comfortabeler dan een gewone Optima. Daarbij zorgt de hybride-aandrijving voor een lager verbruik en dat komt zowel het milieu als de portemonnee ten goede. Dan is de keuze tussen grijs of groen toch niet zo moeilijk?
Deel deze advertentie