
Bouwjaar | 30-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 235.727 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-JLL-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.742 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 235.727 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-JLL-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.742 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rinie Deijkers v.o.f. |
Contactpersoon | Rinie Deijkers / Peter Deijkers |
Adres | Hulsdonksestraat 154 |
Postcode | 4708 AD |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 555553 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riniedeijkers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Meeneemprijs, incl geldige apk
Auto's als de Lancia Delta zijn gemaakt voor puur rijplezier, zoals alleen de Italianen dat kunnen. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de automatische transmissie. In een stilstaande file hoeft de motor niet te lopen. Het start-stopsysteem zorgt dat de motor weer start als de rij weer in beweging komt. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en led-dagrijverlichting.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Voor de lange ritten is de cruise control een verademing.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Lancia Delta samen. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Lancia Delta Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is.
We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
Al onze prijzen zijn inclusief afleveringskosten
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Delta | Schoonheid maakt het verschil
Lancia presenteert vol trots de nieuwe Delta. Nadat het merk jaren lang een kwijnend bestaan leed, is het nu terug met een geheel nieuw model. Net zo als de roemruchte Lancia's uit het verleden is de Delta een lust voor het oog. Dankzij Fiat-techniek is de Delta ook nog eens een moderne en betaalbare auto geworden. Maar wat biedt de Delta meer dan alleen een mooi gezichtje?

Als alleen het uiterlijk telt is de keuze snel gemaakt: een Lancia Delta graag. Matige afwerking en ergonomische onvolkomenheden worden goedgemaakt door prima rijeigenschappen.
Plus
- mooi!
- prima wegligging
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- wel mooier dan andere auto's, niet beter
- matige afwerkingskwaliteit
- mag stiller
Conclusie
Eigenlijk was het de bedoeling om een zeer radicale test van de Lancia Delta te maken. De kop zou luiden: wat is 'ie mooi he?. De rest van het artikel zou bestaan uit louter foto's zonder een woord tekst. Maar de eindredactie vond dat te ver gaan en keurde het plan af.
Maar achteraf bezien is het nog steeds geen gek idee: bij de Lancia Delta draait alles om uiterlijk en uitstraling. De auto is op geen enkel punt beter dan andere auto's, maar op bijna ieder punt wel mooier.
Bovendien: de Delta is zeker niet slechter dan andere auto's. De matige afwerking en kleine ergonomische foutjes wennen snel. Het genieten van de bijzondere vormgeving blijft. De wegligging is prima. De 1.4 liter T-Jet motor presteert prima. Maar bij de Lancia Delta is het toch vooral de schoonheid die het verschil maakt.
Deel deze advertentie