
Bouwjaar | 06-03-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 136.350 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 136.350 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Ruiter Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Damstraat 30 |
Postcode | 3371 AD |
Plaats | Hardinxveld-giessendam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22302094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deruiter-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2011 - dec 2014
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 507 x 190 x 149 cm
Wielbasis: 305 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.938 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 2.472 kg
Max. trekgewicht: 1.996 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 191 kg
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 559 - 599 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 3 maanden
BOVAG Afleverbeurt: Ja
video:: https://youtu.be/04ZYQdI9P2Q
Prijs op basis van meeneemprijs.
Informeer naar de afleverpakketten en naar de mogelijkheid voor het aanschaffen van diverse afleverpakketten, bijvoorbeeld met BOVAG-garantie.
De adviseur kan u begeleiden bij het maken van uw keuze.
Om teleurstelling te voorkomen, adviseren wij u een afspraak te maken alvorens u de auto wilt bezichtigingen.
U kunt hiervoor contact opnemen met 06-22302094.
Inruil is uiteraard mogelijk. Graag ontvangen wij foto's van uw inruil via WhatsApp op 06-22302094.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is De Ruiter Automotive B.V. niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Thema | Geen maffia-thema
Lancia had een bijzonder verzoek. Vrijwel ieder medium dat de nieuwe Lancia Thema tot nu toe heeft getest, had hetzelfde idee. Allemaal gaven ze een maffia-thema aan hun verhaal. Deze Amerikaan in een Italiaans jasje zou nog beter bij de georganiseerde misdaad passen dan voorheen, zo grapten de media hun testverslagen bijelkaar. Autozine ging de uitdaging aan en testte de Lancia Thema zonder vooroordelen.

Bij de Lancia Thema draait alles om het uiterlijk. Negeer de Italiaanse merknaam, dit is een grote, foute Amerikaan met een uitgesproken karakter. Haat of liefde.
Plus
- nette prijs
- prima prestaties, beschaafd verbruik
- uiterst comfortabel
Min
- gezien de omvang, matige binnenruimte
- testauto niet vrij van rammeltjes
- harde rand aan achterzijde voorstoel
Conclusie
Een Lancia Thema onbevooroordeeld testen is ongeveer even lastig als een persoonlijk gesprek voeren met een lingeriemodel. Het uiterlijk leidt af. Bovendien: bij beide gaat het om het uiterlijk, het is zinloos om dat te negeren.
Puur rationeel beschouwd is de Lancia Thema een uiterst comfortabele, snelle en relatief zuinige auto (diesel). Ten opzichte van de kolossale buitenmaten, valt de binnenruimte tegen. De prijs is ronduit scherp te noemen voor een auto van deze omvang en met deze uitrusting.
Waar het uiteindelijk om gaat bij de Lancia Thema is het uiterlijk. Ondanks de Italiaanse merknaam, is dit overduidelijk een Amerikaan die imponeert zoals alleen een Amerikaanse auto dat kan. De associatie met de maffia maakt dat alleen maar interessanter, want deze auto wordt gekocht om op te vallen en indruk te maken. De uitdaging van Lancia Nederland bleek een onmogelijke, de Thema is niet op neutrale gronden te testen; daar heeft de auto veel te veel karakter voor!
Deel deze advertentie