Land Rover Range Rover Sport 2.7 TdV6 HSE Aut 151260 KM Youngtimer bijtellingsvriendelijk
€ 17.500,-
Bouwjaar | 13-12-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.260 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.720 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 2.7 TdV6 HSE Aut 151260 KM Youngtimer bijtellingsvriendelijk
€ 17.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-12-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.260 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.720 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Schmidt-Gemert BV |
Contactpersoon | Carlo Schmidt |
Adres | Amer 17 |
Postcode | 5422 VP |
Plaats | Gemert |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53296260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schmidt-gemert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aantal cilinders: 6
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Keurig nette Range Rover sport 2.7 TdV6 HSE Automaat . Deze Range Rover heeft met 151260 KM een zeer lage uitgelezen en kloppende kilometerstand. Deze Range Rover Sport is van December 2006 modeljaar 2007 en op kenteken EURO 4. Uitgevoerd in een mooie grijze tint met een prachtig mooi beige lederen interieur. Verder is deze Range Rover van vele gemakken voorzien. De auto heeft originele 20 inch lichtmetalen velgen en donker getinte ramen. De Range Rover wordt afgeleverd met 4 nieuwe banden en wordt voor levering nog even helemaal technisch nagelopen.
Dit is een ideale auto voor zakelijk gebruik gezien de lage fiscale bijtelling. Deze Range Rover is goed onderhouden,rijdt perfect en ziet er keurig verzorgt uit. Al met al een Range Rover waar nog lang en vele kilometers rijplezier aan beleeft kan worden.
Indien gewenst kunnen onze klaarmaak kosten separaat gefactureerd worden. Deze Range Rover wordt geleverd met een nieuw Nederlands kenteken, en nieuwe APK bij levering.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn al ruim 30 jaar gespecialiseerd in Volvo en behoren daarmee tot de absolute specialisten en kenners van Volvo klassiekers en Youngtimers.
U kunt behalve voor Volvo's bij ons ook terecht in onze goed uitgeruste werkplaats, waar uw Volvo in zeer goede en gedreven gespecialiseerde handen is. U bij ons terecht voor vrijwel alle voorkomende werkzaamheden aan uw Volvo klassiekers, Youngtimers en recente modellen tot rond 2015 .
Wij raden u aan altijd even vooraf contact met ons op te nemen voor u langs komt, zodat we voorbereidt zijn op uw komst en tijd hebben kunnen inplannen om u naar behoren van dienst te kunnen zijn.
- onderhoud en APK keuringen
- schade herstel
- alle vormen van reparaties
- aankoopkeuringen en adviezen
- storingen uitlezen en herstellen.
- onderdelen zowel nieuw als gebruikt
- automaat flushen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!