Bouwjaar | 04-09-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.912 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-09-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.912 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B. Verstappen Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeweg 38 |
Postcode | 5715 PV |
Plaats | Lierop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 331487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 55102241 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bverstappen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Tellerstand: 113.656 mijlen
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4585 x 1800 x 1440 cm
Wielbasis: 2.730 cm
Inhoud laadruimte: 398/398 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.520 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: beige, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 225/45R17
LINKS VOOR LICHTE SCHADE + MOTOR ROOKT BLAUW, WAARSCHIJNLIJK PROBLEEM MET TURBO !!!! RHD UITVOERING !!!! ENGELSE PAPIEREN, CAR FROM ENGLAND !!!!! RHD UITVOERING !!!! STUUR ZIT RECHTS !!!! BOEKJES EN ALLE PAPIEREN AANWEZIG !!!!. GENOEMDE PRIJS IS EEN ZEER SCHERPE EN VASTE INTERNET ACTIE MEENEEMPRIJS ZO MEE, DUS BELLEN VOOR DE LAATSTE PRIJS EN OF BIEDEN OP DEZE AUTO HEEFT GEEN ENKELE ZIN !!! VASTE PRIJS !!! FIXED PRICE !!! FESTEN PREIS !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus IS | Neus voor techniek
De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- moderne techniek
Min
- onhandige bediening infotainment
- geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay
Conclusie
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.
De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.