
Bouwjaar | 25-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 42.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-191-PS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 19.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 42.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-191-PS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SDL Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Muzenlaan 1 |
Postcode | 5631 GA |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2971559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sdlautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2016 - dec 2019
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 51 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.180 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Energielabel: C
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 142 - 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Mazda 3 heeft 42420 kilometer gelopen. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit u in ieder geval vorstelijk! Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer dakspoiler, extra getint glas, elektrische handrem, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
De bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt zelfs met uw stem. De audio is overigens voorzien van dab-radio voor een altijd heldere ontvangst. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Mazda is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. En de parkeersensoren achter helpen u om strak en veilig in te parkeren. Sleutelloos instappen en wegrijden! De keyless start herkent de elektronische sleutel in uw bezit en start de motor met een druk op de knop.
De Mazda 3 is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. Uiteenlopende functies maakt de head-up display zichtbaar in de voorruit. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken. In deze Mazda vinden we verder een autonoom remsysteem en dodehoekdetectie
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
= Bedrijfsinformatie =
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 6 maanden.Tenzij anders besproken! De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspe
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?

De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.
Deel deze advertentie