
Bouwjaar | 2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 77.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 87 kW (118 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 77.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 87 kW (118 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Kooistra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Foijingaweg 100 B |
Postcode | 9293 LP |
Plaats | Kollumerpomp |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 408633 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragekooistra.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
De auto wordt afgeleverd met Bovag garantie, nieuwe APK en een afleveringsbeurt. ER ZIJN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN !
Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
Bij Vakgarage Kooistra kan altijd een keuze gemaakt worden uit een ruime voorraad occasions van verschillende merken en in verschillende prijsklassen. De eigenaar van deze grote regionale garage voorziet u graag van deskundig en betrouwbaar advies bij de aankoop van uw personenauto of bedrijfswagen. Daarnaast staat er bij Vakgarage Kooistra 6 dagen per week een team met uiterst deskundige monteurs klaar voor het onderhoud en de reparatie van uw auto, caravan of camper. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact met ons opnemen : 0511 408633 na 17:00 uur 06-55372139. Wilt u na 17:00 uur langs komen ? Bel ons en maak een afspraak.
Disclaimer: Hoewel aan deze voertuig informatie de grootst mogelijke zorg is besteed,
kan Vakgarage Kooistra niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van het voertuig kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. (0511-408633)
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.
Deel deze advertentie