
Bouwjaar | 29-09-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 4.068 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-404-FV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 42.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 4.068 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-404-FV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Misker B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 50 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 654789 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.misker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Extra comfort en luxe? Kies dan voor de Mazda
CX-5 Comfort en geniet van onder meer stoelen stuurwielverwarming, parkeersensoren en
uitgebreide multimediadiensten met naadloze
smartphone-integratie
Verder is deze CX-5 aangekleed met;
Roofrails
Onderspoiler achter
LED Portier verlichting
Aluminium pedalen set
zwarte spiegelkappen
RVS Beschermplaat
Dit betreft een demo, met deze auto wordt gereden, vraag ons naar de actuele km.stand en beschikbaarheid.
Fabrieksgarantie is 3 jaar of 100.000km welke eerst bereikt word.
Getoonde prijs is rijklaarprijs, hier komen geen kosten meer over.
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Van Nature
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2022. En dat is een stuk interessanter dan het lijkt! Mazda doet dingen namelijk graag anders. Terwijl vrijwel alle autofabrikanten zich toeleggen op elektrische auto's, heeft Mazda de dieselmotor van de CX-5 verbeterd. Daarnaast zijn standaard zaken zoals de uitrusting en veiligheidsvoorzieningen aangepakt. Kan dit model uit 2017 de concurrentie daarmee nu weer aan?

De Mazda CX-5 is een grote SUV zonder poespas. De CX-5 heeft geen uitgesproken karakter of baanbrekende techniek, maar doet wat hij moet doen wanneer dat moet. Betrouwbaar en vertrouwd.
Plus
- Stille, sterke dieselmotor
- Hoogwaardige bouwkwaliteit
- Uitstekende rijeigenschappen
Min
- Niet leverbaar met (deels) elektrische aandrijving
- Touch-screen niet beschikbaar tijdens rijden
Conclusie
Kan de Mazda CX-5 de concurrentie weer aan na de facelift voor modeljaar 2022? Die vraag is niet met een eenvoudig "ja" of "nee" te beantwoorden. Dat zou namelijk impliceren dat één oplossing voor iedereen de ideale is. Wat Mazda heeft bereikt met de verjongingskuur is, dat de CX-5 zich nog nadrukkelijker weet te onderscheiden.
De CX-5 is vooral bedoeld voor wie op zoek is naar een grote, praktische auto zonder poespas. Mazda blijft bij het vertrouwde waar dat kan en verbetert alleen waar dit echt zinvol of noodzakelijk is. Veel gehoorde bezwaren over het kleine beeldscherm en het ontbreken van ondersteuning van Apple CarPlay / Android Auto zijn weggenomen. Dankzij doorontwikkeling van de techniek voldoet de dieselmotor aan de laatste emissie-eisen en kan Mazda klanten blijven bedienen die om welke reden dan ook de overstap naar elektrisch rijden nog niet willen maken.
Het sterkste punt blijft ongewijzigd: het concept. Helaas vervallen de reclame-makers in vage termen en Japanse spreekwoorden, maar het onderscheidende punt van iedere moderne Mazda zit in het gemak waarmee de techniek zijn werk doet. Daarbij dringt de auto zich nooit bij de bestuurder op, maar doet de techniek precies wat het moet doen. De CX-5 heeft daarmee geen uitgesproken karakter en biedt geen baanbrekende techniek, maar meer is ook niet nodig als een concept van nature deugt!
Deel deze advertentie