Mazda MX-5 1.8 Touring AircoNederlands geleverd

€ 5.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-09-2006
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge
Kmstand 253.934 km
Deuren 2
Kenteken 47-TG-PZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 93 kW (127 pk)

Mazda MX-5 1.8 Touring AircoNederlands geleverd


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-09-2006
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge
Kmstand 253.934 km
Deuren 2
Kenteken 47-TG-PZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 93 kW (127 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Deka
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidstraat 15
Postcode 3291 CH
Plaats Strijen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 8908315 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodeka.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 300 kg
GVW: 1.355 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 174 kg

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 135 per kwartaal

Deze origineel Nederlands geleverde Mazda MX5 is afkomstig van de derde eigenaar en wordt afgeleverd met een nieuwe APK, vloeistofcontrole, reinigingsbeurt, een gegarandeerde kilometerstand (NAP) en de tenaamstelling van het voertuig bij ons op locatie.

= Bedrijfsinformatie =

U ontvangt bij ons een minimale inruilwaarde van €300,- (ongeacht de staat waarin de auto verkeert).

Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil.

Wij berekenen geen afleverkosten en het maken van een proefrit, uit laten voeren van een aankoopkeuring of het afsluiten van een financiering is mogelijk.

Wij staan garant voor transparant zakendoen en beantwoorden dan ook graag al uw vragen, u kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 078-8908315 of per e-mail naar: [email protected]

De scherpe prijzen zijn het resultaat van de lage vestigingskosten en een hoge omloopsnelheid van meer dan 90 auto's per maand. Reserveren is daarom alleen mogelijk gedurende uw reistijd.

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie