Mercedes-Benz E-Klasse Combi 220 CDI Avantgarde
€ 1.795,-

Bouwjaar | 20-10-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 486.117 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-NJ-VB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.148 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 486.117 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-NJ-VB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.148 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Belt Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 12 |
Postcode | 7461 AA |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55772365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovandenbelt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 182 x 147 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.710 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.360 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 188 kg
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 487 - 521 per kwartaal
Nette goed onderhouden Mercedes Benz 220 CDI Combi
2017 luchtbalgen achter vervangen
2018 Nieuwe ABS pomp { € 1800 ,-}
2018 Nieuwe koppelomvormer + brein
2019 4x All Seasons banden
2020 nieuwe accu
Altijd op tijd de beurten gehad
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz E-Klasse | Bijna nieuw?
De E-Klasse was bij de introductie in 2016 het meest vooruitstrevende model van Mercedes-Benz. In de loop der tijd heeft die techniek zijn weg naar andere modellen gevonden. En uiteindelijk kon zelfs het instapmodel van Mercedes-Benz wedijveren met de E-Klasse. Het kon dus niet anders: de E-Klasse moest grondig worden verbeterd voor modeljaar 2020. Daarbij is zoveel gewijzigd, dat de technici spreken van een "bijna nieuwe auto". Terecht?

De Mercedes-Benz E-Klasse voor modeljaar 2020 biedt meer dynamiek en een moderne uitrusting. De vorige generatie was echter al zo goed, dat de verschillen in de details zitten.
Plus
- ruim en luxueus
- meer dynamiek dan voorheen, met behoud van comfort
Min
- fors praktijkverbruik E350
Conclusie
De technici van Mercedes-Benz spreken van een "bijna nieuwe" E-Klasse voor modeljaar 2020; zo veel is er gewijzigd aan de auto. Van al die aanpassingen is in de rijeigenschappen weinig merkbaar en dat komt omdat de lat al heel hoog lag. De E-Klasse was al een uiterst comfortabele auto en daarom zitten de verschillen voor modeljaar 2020 slechts in details. Het gaat om net iets meer stabiliteit op hoge snelheid, net iets meer gemak bij het leveren van prestaties of een fractie lager verbruik in de stad.
In de praktijk is het de modernere uitrusting die het verschil maakt. De komst van MBUX tilt de E-Klasse echt naar een hoger niveau. Dankzij het bedieningsgemak leent het zich voor intensief gebruik en is het geen "gadget" die ongebruikt blijft. Ook de vele nieuwe bestuurders-assistenten worden als een vooruitgang ervaren. Alhoewel de E-Klasse niet als "bijna nieuw" werd ervaren, is de E-Klasse dankzij de nieuwe techniek wel weer vernieuwend.
Deel deze advertentie