Mercedes-Benz SLS Roadster 6.3 AMG Keramisch|Designo|B&O|Sepang bruin
€ 239.950,-
Bouwjaar | 08-07-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.426 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NR-711-V Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.208 cc |
Vermogen | 420 kW (572 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.426 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NR-711-V Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.208 cc |
Vermogen | 420 kW (572 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vos Exclusive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Distributiestraat 45 |
Postcode | 4283 JN |
Plaats | Giessen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 693929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mb-vos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - dec. 2013
Modelcode: R199
Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 317 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 194 x 126 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.960 kg
Interieur
Interieurkleur: Designo leder Exclusief
Bekledingcode: 501
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 308 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik in de stad: 19,9 l/100km (1 op 5,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Met ons toegewijde team bieden wij u al 30 jaar de beste kwaliteit en service tegen de scherpste prijzen. Door onze specifieke markt- en productkennis bent u bij ons verzekerd van een sterk wisselend aanbod aan exclusieve Mercedessen, veelal nog in de fabrieksgarantie. Maar ook na de aankoop staan wij voor u klaar met onze 24H-service, officieel erkende werkplaats, schadeherstel en nog veel meer. Alles afgestemd op uw persoonlijke wensen. Kijk snel op onze site en laat u overtuigen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz SLS E-Cell | Als de bliksem
Een citaat uit de test van de Mercedes-Benz SLS AMG: "Als de motor wordt gestart, klinkt een diepe brul die zo intens is dat seismologen in de wijde omtrek de aanwezigheid van de auto kunnen meten op de schaal van Richter". Er is echter een versie waar dat niet voor op gaat. Toch is er variant van de SLS die nóg opvallender, nóg sneller, nóg exclusiever en ... geheel geruisloos is. Wat maakt de "Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell" zo bijzonder?
De Mercedes-Benx SLS AMG E-Cell begon als experiment, maar deze supersnelle elektrische auto is nu daadwerkelijk te koop. Niet sneller, wel spannender en exclusiever dan de gewone SLS.
Plus
- sensationeel snel
- geen (directe) uitstoot
Min
- niet te koop!
- onwennig gevoel in besturing door hoog onafgeveerd gewicht
Conclusie
Mercedes-Benz heeft de SLS AMG E-Cell gebouwd als rijdend experiment. De fabrikant wil nieuwe technieken uitproberen en wil weten of een supersportwagen als de SLS z'n aantrekkingskracht behoudt als emissievrije auto.
Ondanks herhaald aandringen, geven de technici nauwelijks technische details over de SLS E-Cell vrij. Dat heeft niet alleen te maken met de concurrentie die continu op de loer ligt. Het is ook omdat de auto iedere paar maanden wordt aangepast. De enige conclusie over de bijzondere techniek is: motoren in de wielen geven een heel ander gevoel in het stuurwiel. Met de juiste afstemming van de elektronica, hoeft het hoge onafgeveerde gewicht geen onoverkomelijk bezwaar te zijn.
Ook de vraag of de SLS E-Cell ooit op de markt zal verschijnen, wordt afgedaan met een geheimzinnige glimlach. Mercedes-Benz bezint zich nog op de kansen voor een elektrische sportwagen. Zeker een auto als de SLS wordt deels gekocht om op te vallen. Maar juist wie nog exclusiever wil zijn dan de rest, zal zich heerlijk voelen bij een auto die er niet alleen bijzonder uitziet maar zich ook nog eens bedient van baanbrekende techniek.