
Bouwjaar | 02-04-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 174.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 78-RH-BX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 174.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 78-RH-BX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Aanbieder
Naam | G.J. Palm |
Adres | Lindelaan 34 |
Postcode | 6951 DJ |
Woonplaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
MG ZR 105
Nette sportieve MG met opvallende Engelse Union Jack vlag wrap op het dak en grote dakspoiler.
17 inch lichtmetalen velgen + extra set 15 inch lichtmetalen wielen met M+S banden, zie laatste foto. Alle banden ruim profiel
APK 25-06-2023
2e eigenaar.
Distributie vervangen bij 155.000 km.
Radio met Bluetooth en Usb aansluiting.
Achterraam en achter zijruiten donker gewrapt.
Nette sportieve auto, standaard verlaagd.
Minpunt: digitale klokje heeft slecht leesbare display en de hemel begint te hangen.
Gaat weg ivm 2e auto.
E-mail aanbieder
Autotest
MG ZR | Herstart
MG heeft een bewogen geschiedenis achter de rug. In de loop der jaren is het Engelse merk de speelbal geweest van allerlei financiers en eigenaren om anno 2001 weer onafhankelijk te worden. Dankzij een lening van de laatste eigenaar, BMW, zag MG de mogelijkheid in eigen beheer nieuwe auto's te ontwikkelen. Het resultaat bestaat uit vier nieuwe sportwagens, genaamd: ZR, ZS, ZT en ZT-T. Leidend voorwerp voor deze test is de kleinste van deze nieuwelingen: de ZR.

De ZR 160 is in alle opzichten een prima auto die de naam MG eer aan doet. De MG ZR 160 geeft veel rijplezier en zal de echte autoliefhebber zeker weten te behagen. Weinig ruimte achterin.
Plus
- nobele komaf
- veel rijplezier
- bijzondere styling
Min
- snel, maar niet bijzonder snel
- weinig ruimte achterin
Conclusie
MG lijkt alle superlatieven van stal te hebben gehaald die het PR-bureau nog op voorraad had. Samen met de goede naam die MG in het verleden heeft opgebouwd, schept dat zeer hoge verwachtingen. Dat wordt nog eens versterkt als MG de zwaarst gemotoriseerde variant van de ZR beschikbaar stelt voor de test. De MG ZR 160 is in alle opzichten een prima auto die de naam MG eer aan doet.
Maar de ZR is niet bijzonder veel beter dan soortgelijke auto's van de concurrentie. De MG ZR 160 geeft veel rijplezier en zal de echte autoliefhebber zeker weten te behagen. Het nieuwe credo van MG luidt: life is too short. Hopelijk is de MG ZR een lang leven beschoren, want de auto is het in alle opzichten waard.
Deel deze advertentie