Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 Xtronic Acenta Cruise Control | PDC | Camera | Climate Control | Apple Carplay / Android Auto | Panorama Dak | Dodehoek Bewaking | Uit Vo

€ 43.492,- incl. BTW

Bouwjaar 2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 Xtronic Acenta Cruise Control | PDC | Camera | Climate Control | Apple Carplay / Android Auto | Panorama Dak | Dodehoek Bewaking | Uit Vo


€ 43.492,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Ede
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Galvanistraat 111
Postcode 6716 AE
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 648355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 199 km/u
Ledig gewicht: 1.368 kg
Wielbasis: 267 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Bij het ontwerpen van de Nissan Qashqai stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Het gaat hier om een nieuwe auto, die uit voorraad leverbaar is. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. In weer en wind een cabriosensatie? Dat kan met het riante glazen panoramadak. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, pearl metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem (met dab-radio!). Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Een intelligente auto, dat is het zeker. Makkelijk inparkeren met de parkeersensoren achter en comfortabel op weg dankzij de adaptive cruise control. De regensensor voelt zelf nattigheid en reageert daarop, en als het donker wordt doet de automatisch inschakelbare verlichting de lichten aan. De kans op botsingen wordt tegengegaan door de eveneens sensorgestuurde kruisend verkeer detectie en achteropkomend verkeer waarschuwing. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen versnellingspook en sportstuur met schakelpaddels.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. Een aanrijding met een andere weggebruiker die zich in uw dode hoek bevindt, heeft meestal ernstige gevolgen, zeker bij kwetsbare verkeersdeelnemers. De actieve dode

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai e-Power | Elektrische auto voor beginners

Nissan heeft zich ten doel gesteld om elektrisch rijden bereikbaar te maken voor iedereen. Daarom biedt Nissan behalve volledig elektrische auto's ook tussenvormen aan. Eén daarvan is het zogenaamde "e-Power"; een nieuwe techniek die veel van de voordelen van elektrisch rijden zou bieden, zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Doet e-Power wat het belooft?

Autotest | Nissan Qashqai e-Power Elektrische auto voor beginners

De Nissan Qashqai e-Power is kort gezegd een elektrische auto op benzine. Dit concept werkt maar half. e-Power biedt wel het comfort van elektrisch rijden, maar is niet zuiniger dan een gewone hybride

Plus

  • veel van de voordelen van elektrisch rijden
  • beter weggedrag dan conventionele versie
  • zelfde actieradius als een benzine-auto

Min

  • niet zuiniger dan parallel hybride of kleine turbomotor
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Doet de e-Power techniek van Nissan wat het belooft? Slechts half. Deze constructie van een benzinemotor die stroom opwekt voor een elektromotor biedt inderdaad de rust, het comfort en de souplesse van elektrisch rijden. Bovendien kan, net als in een elektrische auto, met één pedaal worden gereden.

Echter, afhankelijk van de omstandigheden is wel degelijk merkbaar wanneer de benzinemotor bijspringt en/of extra energie genereert. Het belangrijkste probleem is echter: het verbruik is niet lager dan dat van een traditionele hybride en zelfs niet lager dan dat van een kleine, moderne turbomotor. En ondanks het feit dat deze zogenaamde "seriële hybride" eenvoudiger en dus voordeliger is om te fabriceren dan een parallel hybride, ligt de aanschafprijs niet lager. Vanwege de CO2-uitstoot is de Qashqai e-Power in Nederland zelfs niet voordeliger dan een volledig elektrische auto!

Kort gezegd is de Nissan Qashqai e-Power een elektrische auto op benzine. Deze Qashqai is daarom alleen zinvol voor regio's waar de laadstructuur te wensen over laat en/of elektrisch rijden nog in de kinderschoenen staat.

Deel deze advertentie