Bouwjaar | 04-08-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.720 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-GNF-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-08-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.720 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-GNF-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RBB Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstraat 5 |
Postcode | 5331 HX |
Plaats | Kerkdriel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 645133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rbbautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Nissan Qashqai komt uit 2008, werd geleverd van 01-02-2007 tot 28-02-2010 en kostte toen € 27,072.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.70 liter per 100 km en hij weegt 1272 kg. De wegenbelasting bedraagt € 161.- per kwartaal.
RBB Automotive
Tlf: 0648134748 / 0418645133
Ambachtstraat 5
5331 HX
Kerkdriel
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn RBB Automotive tevens specialist in in- en verkoop van nieuwe en gebruikte occasions. Bij ons treft u allerlei verschillende merken aan die wij graag aan u willen laten zien.
Bent u nieuwsgierig geworden? Kom dan bij ons langs voor een bezichtiging wij trakteren u graag op een kopje koffie of thee!
Uiteraard kunt u ook op onze website rond kijken wellicht vind u hier uw droom occasion.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai e-Power | Elektrische auto voor beginners
Nissan heeft zich ten doel gesteld om elektrisch rijden bereikbaar te maken voor iedereen. Daarom biedt Nissan behalve volledig elektrische auto's ook tussenvormen aan. Eén daarvan is het zogenaamde "e-Power"; een nieuwe techniek die veel van de voordelen van elektrisch rijden zou bieden, zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Doet e-Power wat het belooft?
De Nissan Qashqai e-Power is kort gezegd een elektrische auto op benzine. Dit concept werkt maar half. e-Power biedt wel het comfort van elektrisch rijden, maar is niet zuiniger dan een gewone hybride
Plus
- veel van de voordelen van elektrisch rijden
- beter weggedrag dan conventionele versie
- zelfde actieradius als een benzine-auto
Min
- niet zuiniger dan parallel hybride of kleine turbomotor
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Doet de e-Power techniek van Nissan wat het belooft? Slechts half. Deze constructie van een benzinemotor die stroom opwekt voor een elektromotor biedt inderdaad de rust, het comfort en de souplesse van elektrisch rijden. Bovendien kan, net als in een elektrische auto, met één pedaal worden gereden.
Echter, afhankelijk van de omstandigheden is wel degelijk merkbaar wanneer de benzinemotor bijspringt en/of extra energie genereert. Het belangrijkste probleem is echter: het verbruik is niet lager dan dat van een traditionele hybride en zelfs niet lager dan dat van een kleine, moderne turbomotor. En ondanks het feit dat deze zogenaamde "seriële hybride" eenvoudiger en dus voordeliger is om te fabriceren dan een parallel hybride, ligt de aanschafprijs niet lager. Vanwege de CO2-uitstoot is de Qashqai e-Power in Nederland zelfs niet voordeliger dan een volledig elektrische auto!
Kort gezegd is de Nissan Qashqai e-Power een elektrische auto op benzine. Deze Qashqai is daarom alleen zinvol voor regio's waar de laadstructuur te wensen over laat en/of elektrisch rijden nog in de kinderschoenen staat.