Bouwjaar | 01-05-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.535 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-972-SK |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 28.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.535 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-972-SK |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Biermans Berg en Terblijt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg 24 |
Postcode | 6325 AE |
Plaats | Berg En Terblijt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 6088000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobiermans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
In deze benzine versie van de X-Trail schuilt een 1,332 cc sterke viercilinder turbobenzinemotor met 160 pk en een stevige 270 Nm aan koppel.
Trekgewicht 1500KG geremd aangedreven door een 7- traps automaat met dubbele koppeling, de DCT-7 genoemd.
De X-Trail is een uitstekende auto voor wie véél ruimte nodig heeft en eventueel een flink aanhangwagen wil trekken.... Uiteraard mag het hoge kwaliteitsniveau van Nissan niet onvermeld blijven!
Iedere occasion wordt vooraf uitvoerig geïnspecteerd en nauwkeurig gecontroleerd door onze gecertificeerde auto technici.
Wanneer de auto alle 85 controlepunten positief heeft doorstaan wordt deze te koop aangeboden met het Bovag garantie label.
Prijs is incl. afleverbeurt volgens onderhoudsschema, apk controle / apk gekeurd / in-exterieur reiniging!
12 maanden garantie en de Vakgarage Pechhulp op deze auto van toepassing. (12 mnd. eerste hulp bij autopech binnen Europa)
Vraag informatie m.b.t. aantrekkelijke financieringsaanbiedingen. ( vanaf 7,74% rente, looptijd 12 t/m 72 mnd )
Ook zijn wij met onze eigen schade afdeling uw vertrouwde partner in het afhandelen van schadekwestie 's.
Voor extra informatie en acties verwijzen wij u graag naar onze website www.autobiermans.nl.
*Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie,
informeer altijd bij de verkoper naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties. Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.