vorige 26 van 12.993 volgende

Opel Insignia 1.8 Cosmo org. NL-auto schuifdak h.leer navigatie

€ 6.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-03-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 150.160 km
Deuren 5
Kenteken 53-HVG-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.796 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Opel Insignia 1.8 Cosmo org. NL-auto schuifdak h.leer navigatie


€ 6.940,-

Algemeen

Bouwjaar 05-03-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge
Kmstand 150.160 km
Deuren 5
Kenteken 53-HVG-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.796 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Goede B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Melkweg 1
Postcode 1841 JJ
Plaats Stompetoren
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5744919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodegoede.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 207 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 182 kg
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 186 - € 211 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

U heeft bij ons keuze uit 200 origineel Nederlandse personen- en/of bedrijfsauto's.
Bovendien beschikken we over een ruime moderne werkplaats met 6 ervaren monteurs.
We hebben daarnaast 11 gratis leenauto's/bussen zodat we u altijd mobiel houden.
Ook ruilen we uw huidige auto graag in.
Alle auto's zijn direct betrouwbaar leverbaar: De auto is dan ook gepoetst, tenaamgesteld, inruilauto gevrijwaard en heeft de wettelijke garantie. Groot onderhoudspakket met beurt, nieuwe apk en 3 maanden garantie 595,-. BOVAG-garantie 12 maanden v.a. 500,- meerprijs op auto's tot 150.000km en/of 8 jaar oud.

U bent van harte welkom. Voor meer informatie zijn we u graag van dienst 072-5744919.

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie