Opel Signum 1.9 CDTi DPF Elegance Automaat Full opties duurste uitvoering

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 280.620 km
Deuren 5
Kenteken 82-ZGD-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.910 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Opel Signum 1.9 CDTi DPF Elegance Automaat Full opties duurste uitvoering


€ 2.450,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 280.620 km
Deuren 5
Kenteken 82-ZGD-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.910 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Onlineautogoedkoop
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruisweg 1539A
Postcode 2142 LB
Plaats Cruquius
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 50505940 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 283 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.538 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 2.160 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Signum | Significant anders

De Opel Omega ging met welverdiend pensioen. Maar hoe zou Opel de opvolging regelen? Een nieuwe Omega leek geen optie omdat de nieuwe Vectra inmiddels zo royaal bemeten is, dat een tweede Omega onpraktisch groot zou worden. Daarom koos Opel niet voor een nog grotere zakenauto, maar voor een heel andere zakenauto. De Vectra vormt de basis voor de Signum, maar verder moest alles anders worden. Hoe anders is de Signum eigenlijk?

Autotest | Opel Signum Significant anders

Met de Signum doet Opel een gooi naar het hogere segment. Qua techniek en uiterlijk geslaagd, qua rijeigenschappen en imago helaas heel gemiddeld.

Plus

  • Aansprekend en onderscheidend concept
  • Veel meer dan een veredelde Vectra
  • Facelift heeft auto merkbaar goed gedaan

Min

  • Sportstand soms te bijterig en nerveus
  • Niet vrij van kraakjes en rammeltjes

Conclusie

De Opel Signum heeft tegelijk met de Vectra een facelift gehad, maar is desondanks veel meer dan een veredelde Vectra. De neus is gelijk en beide auto's gebruiken zo veel mogelijk dezelfde onderdelen. Maar waar mogelijk gaat de Signum steeds net een stapje verder zodat de auto uiteindelijk veel verfijnder is en merkbaar op een hoger plan staat. Dat is te merken aan alles; van de techniek tot de vormgeving. Het maakt de Signum tot een unieke auto die niet bedoeld is als opvolger van de Omega. De Signum is wel bedoeld als een bijzonder alternatief in het hogere zakelijke segment.

Deel deze advertentie