
Bouwjaar | 19-06-1979 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 167.788 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | DZ-41-TB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.994 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
€ 59.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-1979 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 167.788 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | DZ-41-TB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.994 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Auto Nol |
Contactpersoon | Arnold |
Adres | Tabaksplanter 4a |
Postcode | 3861 SH |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2465517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: jul 1978 - dec 1983
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.130 kg
Wielbasis: 227 cm
Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Auto Nol 3 maanden garantie: Deze prijs is inclusief: Nieuwe APK, Kleine onderhoudsbeurt, 3 maanden Auto Nol garantie op draaiende delen van motor en versnellingsbak.
Kijk voor een volledige fotoreportage op www.AutoNol.nl
Whatsapp: 06-83834668
Mooiweerrijders opgelet! Deze klassieker staat te popelen om de vrijheid tegemoet te rijden. Instappen maar! Stevig, robuust en vooruitstrevend in kwaliteit en prestaties. Dat is in een paar woorden de onverwoestbare reputatie van Duitse automerken. En terecht, ook in dit geval.
Extra bijzonder; er is een tellerrapport van Nationale Autopas aanwezig, wat u zekerheid geeft over de kilometerstand van deze auto. Verder zitten alle originele boekjes er ook nog bij, van het radio-instructieboekje tot het originele Duitse onderhoudsboekje uit die tijd.
In 2021 heeft deze 911 SC een motorrevisie ondergaan bij Visser (Porschespecialist). De kosten hiervan bedroegen ongeveer 12.000,- euro.
Neem contact op voor een proefrit en ervaar het gevoel van een zomer zonder dak!
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen de eventuele financiering van de auto geheel voor u verzorgen, zowel zakelijk als particulier. Daarnaast kunt u auto's jonger dan 10 jaar oud nu ook Private Leasen incl. eigendom! Dit kan al vanaf € 300.- per maand (afhankelijk van merk, type ed) inclusief verzekering, onderhoud en pechhulp! Bovendien kunnen, indien gewenst, alle zaken online geregeld worden en kunt u proefrijden met de auto aan huis. Bel ons voor de mogelijkheden of de exacte leaseprijs per maand op 033-2465517, wij staan u graag ter woord! Whatsapp: 06-83834668
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld, is Vakgarage Auto Nol niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden, zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.
Deel deze advertentie