
Bouwjaar | 04-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 152.164 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-SJG-31 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 152.164 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-SJG-31 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Beijer Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 5J |
Postcode | 3261 LJ |
Plaats | Oud-beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21964076 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.beijerauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2009 - jul 2013
Modelcode: 970
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 282 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 193 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.835 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 254 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 16,0 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 275 - 312 per kwartaal
Dit betreft een mooie Porsche Panamera 4.8 4s met origineel 152.164 km gereden.
De onderhoudshistorie is aanwezig (boekje ingevuld en afgestempeld) en de laatste beurt is uitgevoerd bij 132.257 km.
Verder staat deze Porsche op 4 nieuwe banden en is de APK geldig tot 3-5-2023.
Tevens is deze auto voorzien van een distributieketting.
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging en/of eventuele proefrit alleen mogelijk op afspraak!
Wij ruilen uw huidige auto graag in. Indien gewenst ontvangt u een verzekeringsofferte en/of financieringsvoorstel op maat.
Om uw "nieuwe" auto in een goede staat aan u te leveren berekenen wij € 195,- afleverkosten. Wat betekent dit voor u? - minimaal 8 maanden APK keuring - complete poetsbeurt in- en exterieur- vloeistofcontrole - tellerrapport (NAP) - kenteken tenaamstelling - officiële RDW vrijwaring.
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.
Deel deze advertentie